تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره‌ای که غریبانه از استقلال خداحافظی کرد! + عکس

به گزارش شمانیوز: سیدحسین حسینی، دورازه‌بان جوان تیم استقلال تهران در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر شرایط چندان خوبی را تجربه نکرد. وینفرد شفر از او بیشتر به عنوان بازیکن نیمکت‌نشین استفاده کرد و این مسئله، شرایط را برای سنگربان آبی‌ها سخت و سخت‌تر کرد. حسینی حتی در مقطعی از فصل باشگاه استقلال را تهدید به جدایی کرد، اما با صحبت‌هایی که با او صورت گرفت در تیم ماندنی شد.

سیدحسین حسینی

اما نیمکت‌نشینی حسینی در استقلال، مشکل بزرگ دیگری را برای او ایجاد کرد. این بازیکن در لیست اولیۀ بازیکنان تیم ملی برای اردوی آماده‌سازی جام ملت‌ها قرار گرفت اما نام او از لیست نهایی بازیکنان حاضر در جام ملت‌ها خط خورد تا حسینی تصمیم قطعی خود برای جدایی از جمع ‌آبی‌ها را بگیرد. قطعاً این بازیکن، تیم استقلال را مقصر اصلیِ حاضر نبودن در تیم ملی و جدایی از این باشگاه را بهترین راه‌حل برای پیشرفت خود می‌داند.

بر همین اساس، سنگربان جوان آبی‌های پایتخت، با انتشار عکسی در اینستاگرام خود، به خبرهای منتشر شده مبنی بر جدایی از جمع آبی‌پوشان، مُهر تایید زد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره‌ای که غریبانه از استقلال خداحافظی کرد! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..