تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال سؤال از شهردار تهران به دلیل عدم توجه پورسیدآقایی به مصوبات شورای شهر

محمدعلیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آخرین  وضعیت خط 7 مترو تهران اظهار کرد: در این خصوص شهردار تهران بازدیدی را از خط داشته است و قرار است افتتاح شود اما در کل کارها به کندی پیش می‌رود.

وی تصریح کرد: مسئولان مربوطه در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران بارها اعلام می‌کنند که نبود منابع مالی مشکل اصلی عدم افتتاح خط 7 مترو تهران است و در واقع باید به این عزیزان بگویم که منابع مالی که از آسمان نمی آید و یکی از محل‌های درآمد پارک حاشیه‌ای بوده و در بودجه 97 نیز مصوب کردیم که 900 میلیارد تومان پیش بینی شده که کلا کنار گذاشتند.

علیخانی بیان کرد:  مصوبات شورای شهر تهران نیز اجرا نمی‌کنند و در واقع منابع مالی شرکت مجتمع‌های ایستگاهی مترو است که ما مصوب کردیم برگردد به مترو و آن را نیز اجرا نکردند و خود این مجتمع ایستگاهی می توانست از طریق سرمایه گذاری در ایستگاه‌های مترو  با مالکین زمین توافق می‌کردند و هزینه یک خط و یا یک ایستگاه را بعضا پوشش می‌دادند و اینها حذف شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و نقل و شورای شهر تهران ادامه داد:  در خصوص کمک‌های دولت نیز تا پیگیری نشود و آنها نیز وصول نمی شود.

وی با انتقاد از عملکرد معاون حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد: با توجه به عدم اجرای مصوبات شورای شهر تهران توسط این معاونت ما در چند نوبت تذکر می‌دهیم و در صورتی که تغییر در رویه فعالیت این معاونت صورت نگیرد ما سمت سوال از شهردار تهران خواهیم رفت.

علیخانی بیان کرد: مصوبات شورای شهر تهران غالباً اجرا نشده است و مکاتبات ما نیز بی پاسخ مانده است، هم اکنون فرایند جمع آوری آنها را در دستور کمیسیون عمران قرار داده‌ایم و آنها را یک مرحله دیگر مجدداً تذکر می‌دهیم و چون آقای حناچی تازه آمده‌اند تقصیر را متوجه ایشان نمی‌دانیم ولی جهت اطلاع وی آنها را منعکس و مکاتبه می‌کنیم و اگر پاسخ قانع‌کننده داده نشود همه موارد را در صحن از شهردار تهران سؤال خواهیم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال سؤال از شهردار تهران به دلیل عدم توجه پورسیدآقایی به مصوبات شورای شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..