تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانیفست تلخ به روایت من، نمایشی برای بیماران مبتلا به ویروس HIV

بهار براتی کارگردان نمایش «مانیفست تلخ به روایت من» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخاب نمایشنامه این اثر نمایشی بیان کرد: مهمترین دلیلی که این نمایشنامه را انتخاب کردم، این بود که موضوع آن در خصوص بیماران HIV بود. اینکه روند زندگی‌شان به چه صورت است و مردم و جامعه در مورد آن‌ها چطور قضاوت می‌کنند.

مانیفست تلخ به روایت من، نمایشی برای بیماران HIV

وی در خصوص بازی خود در این نمایش بیان کرد: من با شخصیت زن این نمایش ارتباط برقرار کردم؛ زن قصه ویژگی و حس و حال خیلی خوبی داشت برای اینکه بتوانم بازی خود را نشان دهم.

براتی با بیان اینکه تمرین برای این نمایش به مدت ۶ ماه طول کشید و در این مدت به مشکل خاصی برنخوردیم، در خصوص پیش بینی خود از استقبال مخاطبان گفت: خدا را شکر از طریق سایت فروش خوبی داشتیم و خیلی از دوستان برای دیدن این کار می‌آیند. به خصوص از طرف مرکز بهداشت غرب که مرکز بهداشت بیماران HIV نیز هست، استقبال خوبی کردند و قرار است به دیدن این نمایش بیایند.

گفتنی است؛ در خلاصه این نمایش آمده است:

نمایش درباره زندگی و عشق دو هنرمند است که روان پریشی و ایدز روابط بین آن‌ها را به شکل ناباورانه‌ای پیچیده ساخته است. تا زمانی که زن به رفتار مرد شک می‌کند اما... .

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:

موسیقی: سروش محمدنیا، نور: محمدحسین آقایی، مدیر تولید: حمید طالبی، مدیر صحنه: علیرضا ملک پور، منشی صحنه: شیدا مرادی خواه، هماهنگی: شهر آشوب مفتاحی، طراح لباس: پگاه مشتاقی نیا، عکاس: ماه گل ملکی، طراح صحنه: بهار براتی، مدیر اجرایی: حمید ناصر، طراح بروشور و تیزر: مهران عبدویس، طراح حرکات فرم: علیرضا بهرامی زاده، دوخت لباس: ابراهیم میرزایی، طراح صحنه: بهار براتی، مدیر تولید: حمیدرضا طالبی، مدیر اجرایی: حمید ناصر، طراح نور و پخش نور: امیر خاکی، عکاس: ماه گل مالکی، حمیدرضا عادلی، مدیر اجرایی: میثم زرقانی، محمد سلیمی، مریم میرزایی، ساخت بروشور و پوستر: کاظم صادقیه.

«مانیفست تلخ به روایت من» نوشته داریوش کیا با بازی بهار براتی و وحید حاجی زاده تا ۲۵ دی در خانه نمایش مهرگان به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانیفست تلخ به روایت من، نمایشی برای بیماران مبتلا به ویروس HIV»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..