تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سخنگوی "اعتدال و توسع&am

رمضانعلی سبحانی‌فر، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به اختلافات اخیر میان برخی اعضای حزب متبوعش با چهره‌های اصلاح‌طلب گفت: گروه‌ها و احزاب سیاسی به ویژه گروه‌های همسو با  دولت بهتر است به جای دامن زدن به برخی اختلافات به فکر هم‌افزایی باشند. 

وی درباره چگونگی حضور حزب متبوعش در انتخابات آتی مجلس نیز خاطرنشان کرد:‌ از آنجا که هنوز بیش از یکسال به موعد انتخابات مجلس زمان باقی مانده، تصمیمی برای چگونگی حضور در انتخابات از سوی حزب اتخاذ نشده است.

غلامعلی دهقان عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در روزهای اخیر درباره کیفیت حضور حزب متبوعش در  انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ گفته است: "اعتدالیون نیز همانند اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل می‌توانند برای حضور در انتخابات کاندیدای اختصاصی خود را داشته باشند."

این اظهارات دهقان با واکنش یکی از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران همراه شد. محمود علیزاده گفت: اینکه حزب اعتدال و توسعه تصمیم گرفته است که برای انتخابات آتی ریاست جمهوری کاندیدای اختصاصی معرفی کند، اتفاق بسیار خوبی است؛ زیرا مشخص می‌شود تعداد آرای کاندیدای مورد حمایت این حزب  حتی از آرای باطله نیز کمتر است.

حزب اعتدال و توسعه که هم اکنون با دبیرکلی محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه اداره می‌شود و برخی چهره‌های این حزب در دولت یازدهم و دوازدهم نقش موثر دارند، در سال ۱۳۷۸ توسط محمدباقر نوبخت، محمود واعظی، محمدرضا نعمت زاده و اکبر ترکان تاسیس شد.

۲۱۴۲۱۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سخنگوی "اعتدال و توسع&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..