تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Sudden Warrior v7.1.4 – بازی فانتزی جنگجوی سریع برای اندروید

بازی Sudden Warrior توسط استودیو بازی سازی Honeydew Games در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک نقش آفرینی می باشد که توانسته با ۱۰۰ هزار دانلود امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ را در گوگل پلی ثبت کند. پا به مکان های مختلف گذاشته و در نقش جنگجوی ماهر به استقبال دشمن بروید. انواع تجربه های سرگرم کننده و جنگ های بی پایان در انتظارتان است.

پس با تجهیز شدن به سلاح های گوناگون به نبرد با هیولاها بپردازید و هر سطح را تکمیل نمایید. انواع لباس ها و تجهیزات در اختیارتان است تا بتوانید هیولاها را نابود کرده و قفل جهان های دیگر را باز کنید. با وارد کردن ضربات شمشیر و چاقو امتیاز کسب کرده و اینگونه به شخصیت اصلی کمک کنید تا از معرکه جان سالم بدر ببرد. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Sudden Warrior v7.1.4 Apk + Mod

کاور-بازی-sudden-warrior

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-sudden-warrior اسکرین-شات-بازی-sudden-warrior اسکرین-شات-بازی-sudden-warrior info

How is your warrior? Still fighting loneliness? This is an action RPG different from any other! Experience fun and thrilling battles that you never experienced before! Help the warrior recover and assist attacks while enjoying an entirely different gameplay!

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Sudden Warrior v7.1.4 – بازی فانتزی جنگجوی سریع برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..