تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Merge Plane v1.6.1 – بازی ادغام هواپیما برای اندروید

بازی Merge Plane توسط استودیو بازی سازی Merger Games در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک شبیه سازی می باشد که توانسته با ۱۰ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۷ از ۵٫۰ را در گوگل پلی ثبت کند. اکنون وقت آن رسیده که به عنوان یک کاپیتان نقش خود را در کنترل خطوط هوایی به دست گرفته و با ترکیب و ادغام کردن هواپیماهای مختلف نوع جدیدی از این غول های آهنی ایجاد کرده و آنها را به فروش برسانید. در نهایت با تولید و فروش انواع هواپیماهای مدرن و پیشرفته تر آنها را فروخته و سود زیادی کسب کنید و یا اینکه این هواپیماهای ساخته شده را وارد ناوگان هوایی کرده و از طریق ارسال مسافر به نقاط مختلف کشور پول درآورید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Merge Plane v1.6.1 Apk + Mod

کاور-بازی-merge-plane

*/ ]]> اسکرین-شات-merge-plane اسکرین-شات-merge-plane اسکرین-شات-merge-plane اسکرین-شات-merge-plane info

Merge & Develope Your Airline! Ever wanted to be an captain? Ever wanted to be an air giant? Take control of your very own parking apron and air line. Buy, merge and manage your planes so you can make them fly to earn money! Start your airline empire today!

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Merge Plane v1.6.1 – بازی ادغام هواپیما برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..