تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برتری قاطع آرسنال در مینی دربی لندن

۸۱۵۰۱۱

۸۳۰ بازدید

آرسنال با نتیجه قاطع 4-1 موفق شد فولام را در خانه خود شکست دهد.

 وبسایت نود: در آغاز بازی های هفته 21 لیگ برتر انگلیس، ارسنال در خانه خود طبق معمول با درخشش زوج اوبامیانگ و لاکازت توانست 4-1 تیم رانیری را شکست دهد.

در این مسابقه که به میزبانی آرسنال انجام شد. یاران امری بعد از تسلط بر توپ و میدان در نیمه اول، بالاخره در دقیقه 25 به گل اول رسیدند. سانتر ایووبی از جناح چپ با حضور به موقع و استپ خوب ژاکا همراه شد و گل اول به ثمر رسید. نیمه اول مسابقه با همین یک گل پایان یافت ولی نیمه دوم گل های بیشتری را شاهد بودیم.

دقیقه 56 حرکت تیمی عالی بازیکنان آرسنال با نفوذ کولاشیناچ درون محوطه همراه شد و او با پاسی خوب لاکازت را صاحب توپ کرد تا بازی توسط مهاجم فرانسوی 2-0 شود.

اما فولام در دقیقه 69 موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند تا امیدهایش بیشتر شود. کامارا دروازه خالی آرسنال را روی یک سانتر زمینی از جناح چپ باز کرد. با این حال واکنش میزبان به گل حریف مثبت بود.

10 دقیقه بعد نوبت رمزی رسید. این بار یک سانتر زمینی از جناح چپ ارسال شد توپ اول توسط اوبامیانگ به تیر برخورد کرد و در برگشت، رمزی بود که گلزنی کرد. 4 دقیقه بعد گل چهارم به ثمر رسید. و این بار سهم اوبامیانگ بود. ضربه مهاجم گابنی از جناح راست محوطه جریمه بعد از برخورد به بازیکن حریف، راهی دروازه شد.

در نهایت آرسنال این بازی را 4-1 به اتمام رساند و 41 امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برتری قاطع آرسنال در مینی دربی لندن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..