تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج پنهانی این ستاره های مشهور هالیوودی (عکس)

ازدواج پنهانی این ستاره های مشهور هالیوودی (عکس)

ستاره هایي رابه شـما معرفی می‌کنیم کـه یواشکی ازدواج کردند. این موضوع از این جهت جالب اسـت کـه: در دنیای ستاره ها و افراد مشهور، حتی روابط عاطفی هم زود لو می‌رود و رسانه اي می‌شود چـه برسد بـه ازدواج یک سوپر استار! اما امروز با ستاره هایي آشنا میشویم کـه فوق العاده یواشکی ازدواج کردند و تقریباً کسی خبر دار نشد.

ازدواج جنیفر آنیستون و جاستین ثروکس

ازدواج پنهانی این ستاره های مشهور هالیوودی (عکس)

بعنوان یکی از معروفترین بازیگران زن هالیوودی، وقتی خبر رسید کـه جنیفر آنیستون بالاخره بار دیگر شادی رابا جاستین ثروکس، بازیگر و فیلم نامه نویس جوان هالیوودی یافته اسـت تعداد زیادی از طرفداران او شوکه شدند. این دو در آگوست سال 2012 باهم نامزد شدند.

بـه رغم این‌کـه بارها و بارها از آنیستون در مورد تاریخ مراسم عروسی صحبت شد اما وی هر بار از جواب دادن بـه این سوال طفره رفت. در نهایت در 5 آگوست 2015، این دو عمارت بل-ایر با پوشش جشن تولد 44 سالگی جاستین باهم ازدواج کردند کـه برای اینکار حتی مهمانانشان را نیز غافلگیر کردند.

ازدواج لیتون میستر و آدام برودی

طرفداران سریالهای تلویزیونی بسیار هیجان زده شدند وقتی کـه خبر رسید دو تن از بازیگران تلویزیونی بنام هاي لیتون میستر و آدام برودی نامزد شده اند اما این تنها اطلاعاتی بود کـه بـه رسانه ها و تماشاگران در مورد رابطه این دو داده شد. این دو بـه ندرت باهم دیده شده و هیچ صحبتی نیز در مورد رابطه خود با رسانه ها انجام نمی دادند.

ازدواج پنهانی این ستاره های مشهور هالیوودی (عکس)

از این رو وقتی مشخص شد کـه این دو بـه صورت مخفیانه ازدواج کرده اند کسی متعجب نشد. میستر و برودی در 15 فوریه 2014 دریک مراسم بسیار خصوصی و مخفیانه باهم ازدواج کرده و بعد از گذشت چند سال نیز هنوز جزییات زیادی در مورد مراسم عروسی این دو مخابره نشده اسـت.

ازدواج کامرون دیاز و بنجی مَدن

کامرون دیاز قبل از نامزدی با بنجی مدن، خواننده موسیقی راک گروه گوود شارلوت، با چهره هاي سرشناس بسیار رابطه داشت و بـه رغم این‌کـه رابطه ي این دو خیلی زود سرعت گرفت کسی بـه آن توجه زیادی نکرد.

ازدواج پنهانی این ستاره های مشهور هالیوودی (عکس)

بعد از این‌کـه این دو در بهار سال 2014 باهم وارد رابطه شدند بلافاصله در دسامبر همان سال نامزدی انها اعلام شده و تنها 17 روز یعد این دو بـه صورت مخفیانه در 5 ژانویه 2015 در خانه اي در بورلی هیلز باهم ازدواج کردند.

ازدواج میلا کونیس و اشتون کوچر

ازدواج پنهانی این ستاره های مشهور هالیوودی (عکس)

میلا کونیس و اشتون کوچر را باید یکی از دوست داشتنی ترین زوج هاي هالیوودی دانست اما این موضوع باعث نشد کـه این دو زندگی خصوصی خودرا مخفی نگه ندارند.این دو همواره در مورد رابطه عاشقانه خود سکوت اختیار کرده و قرار گذاشتند کـه عروسی شان رابه صورت کاملاً مخفی برگزار کنند. بـه گزارش ایران ناز: این دو در 4 جولای 2015 دریک مراسم خصوصی و مخفیانه باهم ازدواج کرده و تا ماه ها شایعات مربوط بـه عروسی خودرا تکذیب می‌کردند.

ازدواج جی زد و بیانسه

ازدواج پنهانی این ستاره های مشهور هالیوودی (عکس)

بـه رغم این‌کـه بـه یقین می‌توان انها را دو نفر از سوپراستارهای روی کره زمین نامید اما جی زد و بیانسه در مخفی نگه داشتن عروسی و رابطه ي خود بطور کلی تا اندازه بسیار زیادی موفق عمل کردند. این دو بدون این‌کـه حتی رابطه خودرا تایید کنند در 4 آوریل 2008 در نیویورک سیتی ودر حضور تنها 45 مهمان باهم ازدواج کردند.

برای این‌کـه هیچ خبر یا عکسی از این مراسم بـه بیرون از محل برگزاری عروسی مخابره نشود از مهمانان خود خواستند کـه تمامی تلفن هاي همراه خودرا در خانه هایشان جا بگذارند. این عروسی برای مدتی از چشم رسانه ها دور نگه داشته شد و تا زمانی کـه بیانسه در یکی از موزیک هایش بـه این موضوع اشاره کرد کمتر کسی از عروسی این دو باخبر بود.

ازدواج جیسون موموآ و لیزا بونت

ازدواج پنهانی این ستاره های مشهور هالیوودی (عکس)

عده اي از روابط چهره هاي مشهور ضرورتاً مخفی نگه داشته نمیشوند اما بازهم طرفداران سلبریتی ها این روابط را جالب و البته هیجان انگیز تلقی می‌کنند و رابطه ي جیسون موموآ، بازیگر نقش کال دروگو در سریال «بازی تاج و تخت» و لیزا بونت نیز یکی از این موارد بود.

این دو نخستین مراسم عروسی خودرا در 15 نوامبر سال 2007 برگزار کردند اما حدود 10 سال بعد یعنی در اکتبر 2017 اعلام شد کـه مراسم ده سال پیش انها رسمی نبوده اسـت. در اواسط اکتبر 2017 موموآ و بونت عقدنامه خودرا دریافت کرده و مراسم رسمی ازدواج خودرا در خانه اي در توپانگا در کالیفرنیا برگزار کردند و هیچ کسی تا دوهفته بعد از ماجرای عروسی این دو خبردار نشد.

ازدواج زوی سالدانا و مارکو پرگو

در ژوئن 2013، زوی سالدانا بطور مخفیانه با یک هنرمند ایتالیایی بنام مارکو پرگو و طی یک مراسم کوچک و خصوصی در بریتانیا ازدواج کرد در حالی‌کـه تنها خانواده این دو و دوستان بسیار نزدیکشان در مراسم حضور داشتند.

ازدواج پنهانی این ستاره های مشهور هالیوودی (عکس)

سالدانا قبل از این رابطه وی رابطه اي طولانی با کیت بریتون داشت و برای مدتی نیز بـه صورت مکرر در حالت قهر و آشتی با بردلی کوپر بـه سر میبرد. بـه گفته ي خود سالدانا وی در نهایت تصمیم گرفت با پرگو ازدواج کند زیرا او بهترین حس رابه سالدانا می داده اسـت. اکنون این زوج سه فرزند داشته و رابطه اي بسیار قوی و عاشقانه را تجربه می‌کنند.

ازدواج نایا ریورا و رایان دورزی

ازدواج پنهانی این ستاره های مشهور هالیوودی (عکس)

نایا ریورا و رایان دورزی در 19 ژوئن 2014 در سن کابو لوکاس در کشور مکزیک ودر برابر گروهی کوچک از نزدیکان باهم ازدواج کردند بدون این‌کـه رسانه ها از این موضوع اطلاعی داشته باشند. این دو برای سال‌ها با هم دیگر رابطه داشته و سال‌ها قبل نامزد شده بودند.

اما رابطه ي این دو تنها چند ماه پس از جدایی ریورا از بیگ شان بـه یک رابطه ي بسیار عاشقانه تبدیل گشت. عروسی این دو در لباس هایي بسیار فاخر بسیار مخفیانه برگزار شد. در سپتامبر 2015 این دو بدنیا آمدن پسرشان بنام جوزی هولیس دورزی را جشن گرفته ودر نوامبر 2016 نیز اعلام شده کـه این دو از هم جدا شده و تقاضای طلاق داده اند.

ازدواج مگان فاکس و برایان آستین گرین

ازدواج پنهانی این ستاره های مشهور هالیوودی (عکس)

درسال 2010، بعد از شش سال رابطه عاشقانه و چهار سال نامزدی، مگان فاکس و برایان آستین گرین بـه صورت مخفیانه و بی سر و صدا دریک مراسم عاشقانه در هنگام غروب در ساحلی زیبا در هاوایی باهم ازدواج کردند.کاسیوس، پسر گرین، کـه حلقه هاي عروسی این دو را حمل میکرد یکی از معدود کسانی بود کـه دراین مراسم عروسی حضور داشت.

این دو مراسم عروسی شان را چنان خصوصی و مخفیانه برگزار کردند کـه هیچ یک از والدینشان را نیز دعوت نکرده بودند و تنها بعد از رسمی شدن ازدواج از طریق پیامک این موضوع رابه والدین خود اطلاع دادند.

ازدواج گوینث پالترو و کریس مارتین

ازدواج پنهانی این ستاره های مشهور هالیوودی (عکس)

بعد از این‌کـه گوینث پالترو و کریس مارتین اعلام کردند کـه انتظار تولد نخستین فرزندشان را می‌کشند، روزبعد دریک مراسم بسیار خصوصی و بی سر و صدا در سانتا باربارای کالیفرنیا و بدون اطلاع خانواده و مهمانان باهم ازدواج کردند.گرچه در ابتدا بنظر میرسید کـه این دو زوج بسیار خوشبختی خواهند شد اما ازدواج انها دیری نپایید. این دو در مارس 2014 اعلام کردند کـه باهم سازگاری نداشته و از هم جدا خواهند شد.

ازدواج جنیفر لوپز و مارک آنتونی

ازدواج پنهانی این ستاره های مشهور هالیوودی (عکس)

جنیفر لوپز دریک مراسم غافلگیر کننده درسال 2004 با مارک آنتونی ازدواج کرد و همه ی را از این ماجرا حيرت زده کرد. در آن زمان هنوز 5 روز از اعلام رسمی جدایی مارک آنتونی از همسر سابقش گذشته بودو لوپز نیز تنها نه ماه قبل قرار بود با بن افلک ازدواج کند.

حتی 35 مهمانی کـه بـه این مراسم دعوت شده بودند نیز از این ماجرا حيرت زده شدند زیرا تنها بـه آنها گفته شده بود کـه برای یک مهمانی عصرگاهی در عمارت بزرگ لوپز در بورلی هیلز حضور یابند. متاسفانه این رابطه نیز دوام زیادی نداشته و این دو در جولای 2011 از هم جدا شده و طلاق رسمی انها سه سال بعد در ژوئن 2014 اعلام شد.

ازدواج بریتنی اسپیرز و کوین فدرلاین

ازدواج پنهانی این ستاره های مشهور هالیوودی (عکس)

بریتنی اسپیرز و کوین فدرلاین ابتدا قرار گذاشته بودند کـه دریک مراسم باشکوه و بزرگ دریک سالن بزرگ در سانتا باربارا با حضور 100 مهمان عروسی کنند اما با جلب شدن توجه پاپاراتزی ها بـه رابطه و عروسی این دو و بالا گرفتن استرس مراسم،

انها بـه این نتیجه رسیدند کـه بهتر اسـت مراسمی بسیار مخفیانه را برگزار کنند.در نهایت این دو مراسم عروسی مخفیانه خودرا در حضور تنها 27 مهمان از دوستان و آشنایان برگزار کردند و تا چند دقیقه قبل از قسم وفاداری این دو مهمان ها در تاریکی نگه داشته شدند.

ازدواج بن افلک و جنیفر گارنر

ازدواج پنهانی این ستاره های مشهور هالیوودی (عکس)

بن افلک و جنیفر گارنر درسال 2005 طی یک مراسم بسیار خصوص و کم سر و صدا در جزایر تورکس اند کایکوس در پاروت کی باهم ازدواج کردند. این مراسم چنان کوچک و خصوصی بود کـه حتی والدین عروس و داماد نیز در مراسم حضور نداشتند.

گارنر کـه در آن زمان باردار بود حتی آرایش نیز نداشت و موهایش رابه صورت دم اسبی از پشت بسته بود.بن افلک نیز تنها با یک تیشرت در مراسم حضور یافت. این دو بعد از 10 سال زندگی مشترک و داشتن رابطه اي عاشقانه و دوست داشتنی در هالیوود در ژوئن 2015 از هم جدا شدند.

ازدواج بلیک لایولی و رایان رینولدز

ازدواج پنهانی این ستاره های مشهور هالیوودی (عکس)

درسال 2012، بلیک لایولی و رایان رینولدز دریک مراسم مخفی در بیرون از شهر چارلستون در کارولینای جنوبی باهم ازدواج کردند، در حالی‌کـه تنها 60 مهمان را دعوت کرده بودند و این مهمانان نیز تنها شامل دوستان بسیار نزدیک و عده اي از همکاران و اعضای خانواده این دو بودند. قبل از اجرای مراسم هیچ خبری در مورد وقوع چنین مراسمی مخابره نشده بود.

البته این نخستین باری نیست کـه رایان رینولدز عروسی مخفیانه را انتخاب می‌کند زیرا در زمان ازدواج با اسکارلت جوهانسون نیز مراسم عروسی این دو در سکوت و بی خبری مطلق رسانه ها و پاپاراتزی هاي کنجکاو انجام گرفت.

ازدواج دانیل کریگ و راشل ویز

ازدواج پنهانی این ستاره های مشهور هالیوودی (عکس)

دانیل کریگ و راشل ویز بعد از یک رابطه ي عاشقانه ي بسیار کوتاه و سریع درسال 2011 باهم ازدواج کردند. مراسم عروسی این دو بـه صورت مخفیانه و تنها در حضور 4 نفر در نیویورک بـه انجام رسید کـه دختر نوجوان کریگ، پسر 5 ساله ویز و دو تن از دوستان خانوادگی این دو بعنوان مهمان بودند.

این دو رابطه ي خودرا درسال 2010 و تنها پس از مدت کوتاهی از جدایی ویز از دارن آرونوفسکی و جدایی کریگ از ساتسوکی میچل آغاز کردند. شایعاتی در مورد رابطه ي مخفیانه این دو حتی قبل از جدایی از همسران سابقشان نیز بـه گوش میرسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج پنهانی این ستاره های مشهور هالیوودی (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..