تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت الله مکارم شیرازی: هرکسی حق ندارد وارد طب سنتی شود/پیشنهاد بودجه اختصاصی برای درمان سرطان

 آیت الله مکارم شیرازی عصر امروز در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن رادیوتراپی انکولوژی که در مدرسه علمیه امام سجاد(ع) برگزار شد، اظهار داشت: این موضوع ناگوار است عده ای درس خوانده و فارغ التحصیل شوند اما ابزاری در اختیارآن ها نیست که کار خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه سرطان در حال حاضر شیوع پیدا کرده و خیلی‌ها با آن دست به گریبان هستند، افزود: سرطان دومین بیماری خطرناک بعد از بیماری قلبی نامیده شده است اما باید آن را بیماری نخست قرار دهند چون آن میزانی که مردم از سرطان وحشت دارند و برای آن هزینه می‌کنند برای بیماری‌های قلبی هزینه نمی‌کنند.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: راه درمان بیماری قلبی شناخته شده است ولی درمان سرطان هنوز در هاله ای از ابهام است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه بیان کرد: دولت در فشار مالی قرار دارد اما پیشنهادی که در این خصوص به دولت داریم این است که درمان بیماری سرطان را در مورد تاکید قرار داده و بودجه مناسبی به آن اختصاص دهند.

آیت الله مکارم شیرازی در زمینه طب سنتی بیان کرد: نباید این طب را ارزان کرد که هرکسی یک تشکیلاتی برای خود درست کند و بدون دیدن دوره ای این کار را آ نجام دهد.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: هرکسی حق ندارد بدون دیدن دوره وارد طب سنتی شود و اگر بدون داشتن اطلاعی از این طب صدمه ای را به شخصی وارد سازد شرعاً در قبال آن ضامن است.

2929




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت الله مکارم شیرازی: هرکسی حق ندارد وارد طب سنتی شود/پیشنهاد بودجه اختصاصی برای درمان سرطان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..