تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش شدید تخمین میزان فروش آیفون XS Max در سه‌ماهه نخست ۲۰۱۹

مؤسسه‌ی Citi Research در گزارشی جدید، تخمین میزان فروش آیفون XS Max را در سه‌ماهه‌ی نخست ۲۰۱۹، به‌میزان ۴۸ درصد کاهش داده است.

مؤسسه‌ی تحقیقاتی Citi Research جمعه‌ی گذشته، پیش‌بینی‌های خود برای میزان فروش آیفون‌های اپل را در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۹، کاهش داد؛ جالب‌توجه‌ترین نکته، این بود که Citi تخمین فروش پرچمدار ۲۰۱۸ اپل یعنی آیفون ۱۰ اس مکس را تقریبا به میزان نصف رساند. البته پیشتر مؤسسات تحقیقاتی دیگری نیز با ادعای میزان تقاضای ضعیف برای آیفون‌های اپل، پیش‌بینی خود از فروش این دستگاه‌ها را در سه‌ماهه‌ی نخست ۲۰۱۹ کاهش داده بودند.

ویلیام ینگ، از تحلیلگران Citi، در یادداشتی می‌نویسد: «این کاهش قابل‌توجه در پیش‌بینی فروش آیفون‌ها، در حقیقت به چشم‌انداز ما برمی‌گردد؛ چرا که ما معتقدیم آیفون‌های ۲۰۱۸ در حال ورود به یک مرحله‌ی کاهش‌فروش قابل‌توجه هستند که این موضوع خبر خوبی برای شرکت‌های حاضر در زنجیره‌ی تأمین این گوشی‌ها به‌شمار نمی‌آید.»

Citi می‌گوید که انتظار دارد اپل بتواند در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۹ میلادی، جمعاً ۴۵ میلیون دستگاه آیفون تولید کند؛ این مؤسسه پیشتر این رقم را ۵۰ میلیون دستگاه اعلام کرده بود. ظاهرا یکی از عمده‌ترین دلایل این کاهش، پیش‌بینی فروش ضعیف Apple iPhone XS Max از سوی این مؤسسه بوده است. همان‌طور که پیشتر گفتیم، Citi تخمین میزان فروش آیفون ۱۰ اس مکس را در سه‌ماهه‌ی نخست ۲۰۱۹، به‌میزان ۴۸ درصد کاهش داده است. گفتنی است که این محصول پرچمدار، قیمت پایه‌ی ۱٬۰۹۹دلاری دارد و فروش کم آن به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند خبر خوبی برای اهالی کوپرتینو باشد.

آیفون 10 اس مکس / iPhone XS Max

مقاله‌های مرتبط:

از طرفی، طبق گزارش اخیر منتشرشده از سوی وال‌استریت ژورنال، اپل در پی تقاضای ضعیف، سفارش تولید تمامی آیفون‌های جدیدش را کاهش داده بود؛ موضوعی که در گزارش‌های دیگری نیز به آن دامن زده شد.

بعد از اینکه تعدادی از تولیدکنندگان تجهیزات آیفون‌ها، فروش کمتر از حد انتظار این گوشی‌ها را پیش‌بینی کردند، سهام برخی از تأمین‌کنندگان و مونتاژکنندگان آسیایی اپل با کاهش روبه‌رو شد. مؤسسه‌ی Citi می‌گوید که دو مورد از تأمین‌کنندگان اپل یعنی Hon Hai Precision Industry و Foxconn Technology (به‌خصوص شرکت اول) در معرض فروش ضعیف آیفون‌ها قرار خواهند گرفت. 

اوایل ماه دسامبر گذشته بود که شرکت تحقیقاتی TF International Securities تخمین خود از میزان فروش آیفون‌های اپل را در سه‌ماهه‌ی نخست ۲۰۱۹، به‌میزان ۲۰ درصد کاهش داده بود.

نظر شما در این مورد چیست؟ شما کاربران محترم می‌توانید در بانک محصولات زومیت، ضمن مشاهده‌ی مشخصات فنی انواع گوشی اپل، به موارد دیگری نظیر قیمت گوشی موبایل نیز دسترسی پیدا کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش شدید تخمین میزان فروش آیفون XS Max در سه‌ماهه نخست ۲۰۱۹»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..