تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم| باهنر: مردم به اصولگراها و جریان‌های سیاسی نقد دارند اما به ناآرامی ها نمی پیوندند

به گزارش خبرآنلاین، باهنر درباره سالگرد ناآرامی های دی ماه و احتمال موج سواری اصولگراها از اعتراضهای مردمی در سال ۹۸ گفت: آنها که در ۴۰ سال گذشته دنبال هنجارشکنی بودند خاستگاه شان جای دیگر بود. دی ماه سال گذشته نیز دیدیم که مردم به عوامل آن ناآرامی ها نپیوستند. مردم به همه ماها اعم از اصولگراها، دولت و جریانات سیاسی نقد دارند اما وقتی موضوع نظام باشد، نمی پیوندند. سال آینده باید مراقبت شود فشارهای خارجی و جنگ اقتصادی به تحرکات انتخاباتی برخی نامزدها به هم گره نخورد.

وی در پایان اظهار داشت: ضد انقلاب های ناب هم می گفتند ما نظام را قبول نداریم اما آلترناتیوی هم وجود ندارد لذا اگر می خواهیم ایران بماند باید تلاش کنیم این نظام بماند.

مشروح نشست خبری محمدرضا باهنر را اینجا بخوانید.

۲۱۴۲۱۹




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم| باهنر: مردم به اصولگراها و جریان‌های سیاسی نقد دارند اما به ناآرامی ها نمی پیوندند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..