تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب «برخی پیش‌نیاز‌های تفسیر» اثر مرحوم علی‌محمد یزدی منتشر شد

کتاب «برخی پیش‌نیاز‌های تفسیر» اثر مرحوم علی‌محمد یزدی منتشر شدبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،کتاب «برخی پیش‌نیاز‌های تفسیر» اثر مرحوم حجت الاسلام علی‌محمد یزدی، عضو هیأت علمی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی است که در زمان حیات وی مجال انتشار نیافت،ز سوی انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

از مرحوم حجت الاسلام علی‌محمد یزدی، غیر از این اثر، بیش از ده عنوان کتـاب از جمله: روش بیان قرآن، سیره پیامبر در برابر مخالفان از زبان قرآن، بدعت در نگاه قرآن، قلمرو موضوعات قرآنی و ده‌ها مقاله در موضوعات مختلف قرآنی باقی مانده است.

در کتـاب حاضـر مجموعه چهار گفتار مرتبط با نیازمندی‌های تفسیر گنجانده شده است: در گفتار نخست تأکید شده قرآن کتابی تمام رمز و راز نیست که مرجعی برای رمزگشایی به مخاطبان معرفی کرده باشد. در گفتار دوم بیان شده برخی آیات اذعان دارند مردم حتی کافران و مجرمان می‌توانند از قرآن بهره‌مند شوند و برخی دیگر، اقوام خاصی را که در خود زمینه‌های را فراهم آورده باشند، از هدایت‌های قرآن بهره‌ور خوانده‌اند. در گفتار سوم، گوشه‌هایی از استعمال واژه‌ها در اشعار جاهلی بررسی می‌گردد تا روشن شود در فهم قرآن به دانستن آن‌ها نیازی نیست. در پایان نیز گفتار چهارم، به راه برون‌رفت از برخی چالش‌های تفسیر می‌پردازد.

کتاب «برخی پیش‌نیاز‌های تفسیر» با قیمت ۳۰ هزار تومان از سوی انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر و در اختیار علاقه‌مندان حوزه تفسیر قرآن قرار گرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب «برخی پیش‌نیاز‌های تفسیر» اثر مرحوم علی‌محمد یزدی منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..