تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکوت نماینده شرق گلستان در خصوص مسائل مهم کشور و بین الملل+ سند

ساعت: 12:01 منتشر شده در مورخ: 1397/10/11 شناسه خبر: 1443842

در کنار پیگیری مشکلات مردمی و عمرانی حوزه ، سعی شد از ظرفیت نمایندگان کنونی و دوره های قبل برای برخی از مسائل مهم کشوری و نظام و همچنین بین المللی استفاده شود و در این راستا شاهد همکاری قابل تقدیر عبدالکریم رجبی بودیم ولی متاسفانه شهرام غراوی در این خصوص واکنشی در قبال سوال های مطرح شده از سوی این پایگاه نشان نداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر،  پس از انتشار پشت پرده اختلاف بین پایگاه خبری کلاله خبر با عبدالکریم رجبی نماینده سابق شرق گلستان و بیان برخی واقعیت ها، می طلبید که برای اثبات ادعاهای خود و در راستای خنثی سازی مظلوم نمایی حامیان نماینده شرق گلستان(غراوی) در قبال اخبار منتشر شده(بیان واقعیت ها)، برخی از واقعیت ها بیان شود. آنها قضاوت کنند.

همانطور که گفته شد، عبدالکریم رجبی با وجود همه چالش های بوجود امده از سوی پایگاه های خبری برای وی، در روزهای پایانی دوره خود مستنداتی جهت کمک به شهرام غراوی نماینده شرق گلستان در اختیار سایت خبری تحلیلی کلاله خبر  قرار داد و با توجه به مستندات سعی شد برای بیان حقیقت ها از این مستندات استفاده بهینه شود.

در کنار پیگیری مشکلات مردمی و عمرانی حوزه ، سعی شد از ظرفیت نمایندگان کنونی و دوره های قبل برای برخی از مسائل مهم کشوری و نظام و همچنین بین المللی استفاده شود و در این راستا شاهد همکاری قابل تقدیر عبدالکریم رجبی بودیم ولی متاسفانه شهرام غراوی در این خصوص واکنشی در قبال سوال های مطرح شده از سوی این پایگاه نشان نداد، در صورتی که بعدی از کار نمایندگان واکنش به مسائل روز کشور و بین الملل برای پیگیری مناسب از سوی دولتمردان است.

فارغ از عدم واکنش به مسائل یاد شده از سوی غراوی(در این سایت) بارها از این نماینده برای همکاری رسانه ای و خدمت رسانی به مردم و آگاهی آنها از اقدامات غراوی، دعوت بعمل آمد ولی از نماینده شرق گلستان پاسخی در این خصوص دریافت نشد.

این در حالی است که بیان واقعیت ها و انتشار مصاحبه هایی از نماینده سابق شرق گلستان اهرمی برای مظلوم نمایی حامیان غراوی با ادعای ایجاد اختلاف بین دو نماینده از سوی این سایت، در بین مردم و بخصوص بزرگان اهل سنت هستیم؛ فارغ از اینکه یکی از نمایندگان در قابل سوال های مطرح شده واکنش نشان می داد، دیگری بی اعتنایی را در پیش گرفت!.

در ذیل نمونه هایی از سوال ها و درخواست های همکاری از سوی کلاله خبر برای شهرام کوسه غراوی قابل مشاهده است تا مردم خود قاضی شوند:

گفتنی است سوالات مطرح شده برای نمایندگان نیازمند واکنش فوری است و وقفه در پاسخ ها باعث بی اثر بودن مصاحبه می شود.

kalalekhabar_1.jpg

kalalekhabar_10.jpg

kalalekhabar_11.jpg

kalalekhabar_2.jpg

kalalekhabar_3.jpg

kalalekhabar_4.jpg

kalalekhabar_5.jpg

kalalekhabar_6.jpg

kalalekhabar_7.jpg

kalalekhabar_8.jpg

kalalekhabar_9.jpg

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکوت نماینده شرق گلستان در خصوص مسائل مهم کشور و بین الملل+ سند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..