تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای اسارت دختر حاتم طایی به دست مسلمانان

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،«در مسیر بندگی» گزیده‌ای از بیانات حجت الاسلام عالی است که به مسائل مهمی از مباحث اعتقادی و اخلاقی ما پرداخته است.

حجت الاسلام عالی این بار درباره ماجرای اسارت دختر حاتم طایی به دست مسلمانان، صحبت کرده است. فایل صوتی صحبت‌های حجت الاسلام عالی در اینجا قابل دریافت است.

ماجرای اسارت دختر حاتم طایی به دست مسلمانان

به حسن خلق دلها را مسخر می توان کردن
به این عنبر دو عالم را معطر می توان کردن
تو از بیم حساب امروز خود را می کنی فردا
وگرنه هر نفس را صبح محشر می توان کردن

امام على عليه السلام :
عَوِّدْ نَفسَكَ الجَميلَ ؛ فإنَّهُ يُجمِلُ عَنكَ الاُحدوثَةَ ، و يُجزِلُ لَكَ المَثوبَةَ .
خويشتن را به كارها و صفات نيك عادت ده؛ زيرا آن نام نيك تو را بر سر زبانها مى اندازد و پاداش تو را زياد مى گرداند.(غرر الحكم: 6229)
(شاعر: صائب تبریزی)

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای اسارت دختر حاتم طایی به دست مسلمانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..