تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ ترامپ به ادعای سناتور وارن: از روانپزشکش بپرسید!

 دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا دوشنبه در مصاحبه با برنامه "سال نوی تمام آمریکایی‌ها" در فاکس نیوز به این پرسش پاسخ داد که نظرش درباره اظهارات سناتور الیزابت وارن که گفته است می‌تواند او را در یک رقابت ریاست جمهوری شکست دهد، چیست.

ترامپ گفت: خب من نمی‌دانم. باید این سوال را از روانپزشک او بپرسید.

اظهارات رئیس‌جمهوری جنجالی آمریکا ساعاتی پس از آن مطرح شد که خانم وارن اعلام کرد می‌خواهد یک کمیته اکتشافی برای بررسی نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ تشکیل دهد.

ترامپ همچنین ادعای وارن درباره داشتن تبار بومیان آمریکا را زیر سوال برد.      

رئیس جمهور آمریکا خطاب به مجری فاکس نیوز گفت: گمان می‌کنم تبار شما بیش از او باشد و شاید هم مال من و من چیزی ندارم. بنابراین، خواهیم دید که او چگونه است. من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست دارم با او رقابت کنم.

رئیس‌جمهوری آمریکا غالبا ادعای وارن را با تمسخر دنبال می‌کند. وارن ماه اکتبر نتیجه یک آزمایش دی‌ان‌ای را اعلام کرد که به گفته او نشان می‌دهد "شواهدی قوی" از تبار بومیان آمریکایی در او وجود دارد. این نتایج هم از سیل انتقادات ترامپ نکاست و همچنین انتقادات گروه‌های بومی آمریکا علیه او را در پی داشت.

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ ترامپ به ادعای سناتور وارن: از روانپزشکش بپرسید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..