تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«فرمانده» نوروز ۹۸ روی آنتن می‌رود

علی سعد مدیر روابط عمومی مستند مسابقه «فرمانده»، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند تولید و پخش این مستند مسابقه اظهار کرد: ضبط و تصویربرداری سری پنجم مستند مسابقه «فرمانده» در جنوب چابهار به اتمام رسیده است و هم اکنون گروه‌های مختلف پیگیر تدوین و جلوه‌های بصری آن هستند.

«فرمانده» نوروز ۹۸ روی آنتن می‌رود

وی در ادامه تاکید کرد: اگر تمام اتفاقات به خوبی انجام شود و امکانات فراهم باشد، مستند مسابقه «فرمانده» نوروز 98 روی آنتن شبکه افق می‌رود.

«فرمانده» نوروز ۹۸ روی آنتن می‌رود

«فرمانده» نوروز ۹۸ روی آنتن می‌رود

سعد همچنین درباره ضبط و پخش سری جدید برنامه «خانه ما» گفت: فصل جدید برنامه از پانزدهم اسفند ماه تا پایان فروردین در شهر شیراز ضبط می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««فرمانده» نوروز ۹۸ روی آنتن می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..