تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال خوب مردم از نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین روز از نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین برگزار شد.

در اولین روز جشنواره  علیرغم انتظار شاهد استقبال خوب مخاطبان از طیف‌های مختلف سنی بودیم حتی گاهی اوقات شاهد بودیم که کودکان با والدین به تماشای فیلم‌ها نشسته اند.

 نظم و آرامش خوبی در این دوره از جشنواره عمار برقرار بود ؛ مسئولان و ارگانهای مختلف وظیفه خود را به خوبی انجام دادند.

در بین آثار مستند و داستانی فیلم‌های خوبی در سه سالن این سینما نمایش داده شدند که این روند رو به رشد جشنواره را نسبت به سال‌های قبل نشان می دهد.

 اولین روز جلسه بخش تولید تاعرضه انیمیشن با حضور هادی محمدیان و حامد جعفری برگزار شد و استقبال مخاطبان نسبتا خوب بود.

از  نکات جالب توجه این دوره از جشنواره حضور اکثر صاحبان اثر در میان مردم برای تماشای فیلم بود که پاسخگوی سوال‌های مردم هم بودند.

با روند مطلوبی که این دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار شروع کرده ،می توانیم شاهد جشنواره بهتر به لحاظ کمی و کیفی در سال‌های بعد باشیم.

گفتنی است امروز وحید جلیلی دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره و فرید الدین حداد عادل در محل برگزاری حضور داشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال خوب مردم از نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..