تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهور آغاز سال 2019 میلادی را به هموطنان مسیحی و سران کشورهای جهان تبریک گفت

رئیس‌ جمهور در پیامی با تبریک آغاز سال 2019 میلادی به هموطنان مسیحی، ابراز امیدواری کرد که جهان در سال جدید شاهد گسترش صلح، عدالت و ریشه‌کنی هرگونه بداخلاقی و تبعیض برای آحاد مردم باشد.

متن پیام تبریک حجت‌الاسلام والمسلمین  حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آغاز سال 2019 میلادی را به هموطنان مسیحی تبریک می‌گویم.

میلاد حضرت مسیح(ع) برای همه جوامع به ویژه پیروان مسیحیت پیام‌آور معنویت، صلح و دوستی، و سیره زندگی و توصیه‌های آن حضرت، همواره راهنمای بشریت بوده است.

امیدوارم در سال جدید شاهد گسترش صلح، عدالت و ریشه‌کنی هرگونه بداخلاقی و تبعیض برای آحاد مردم جهان باشیم و همه مسیحیان و دیگر معتقدان به ادیان الهی در کنار هم و در گستره ایران عزیز زندگی سرشار از موفقیت و شادی را پیش‌رو داشته باشند.

برکت و شادکامی برای هموطنان مسیحی آرزومندم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

همچنین رئیس جمهور در پیام های جداگانه‌ای به سران کشورهای جهان، آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی را به آنان تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این پیام های جداگانه ، تصریح کرده است: امیدوارم سال جدید میلادی، سالی همراه با صلح و آرامش برای تمامی انسان ها باشد و با تلاش مشترک، شاهد گسترش روزافزون رفاه و آرامش در جهان باشیم.

رئیس جمهور در بخش پایانی پیام خود به سران کشورهای جهان سالی پربار و توام با موفقیت و سلامتی را برای دولت و مردم این کشورها آرزو کرده است.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/617203

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهور آغاز سال 2019 میلادی را به هموطنان مسیحی و سران کشورهای جهان تبریک گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..