تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک فرمانده کل سپاه به آیت الله آملی لاریجانی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی انتصاب آیت الله شیخ صادق آملی لاریجانی را به سمت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریک گفت.

سردار سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز- دوشنبه- در پیامی، انتصاب آیت الله صادق آملی لاریجانی را به سمت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریک گفت.
در پیام فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: انتصاب حضرتعالی را به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) که نشان از حسن اعتماد معظم له به آن فقیه وارسته و انقلابی دارد تبریک عرض می کنم.
در این پیام تصریح شده است: بی‌تردید سوابق برجسته و درخشان در شورای نگهبان، تجارب مدیریتی ارزنده در قوه قضائیه و ظرفیت‌های ارزشمند علمی و فکری جنابعالی؛ منظومه مبارک و ارزشمندی است که یاری بخش آن جناب در تحقق انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحول و پویایی این نهاد در پیشبرد اهداف والا و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی خواهد بود. انشاالله
در پیام سرلشگر جعفری آمده است: از قادر متعال دوام سلامت و توفیقات روز افزون جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت می کنم.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/617202

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک فرمانده کل سپاه به آیت الله آملی لاریجانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..