تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گردشگری سنتی مقبول نیست

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به ضرورت مداخله دانشگاه در برندسازی آب های درمانی سرعین تاکید کرد.

نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی با گروه مدیریت جهانگردی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: «ما نیازمند برندسازی در دو بخش آب های درمانی و ورزش های زمستانی هستیم و دانشگاه می تواند به شکل مطلوبی این موضوع را هدایت کند.»

معرفی قابلیت های گردشگری استان ضروری است و این در حالی است که نقش دانشگاه در این حوزه پررنگ نبوده و لازم است در شبکه های اجتماعی نسبت به معرفی توانمندی ها اقدام کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل با ذکر مثالی به ضرورت معرفی جاذبه های گردشگری غذا اشاره کرد و افزود: «ضروری است نسبت به تعریف رویداد علمی و معرفی آن اقدام شود.»

فلاحی با اذعان به اینکه گردشگری اردبیل شکل سنتی دارد، اضافه کرد: به عنوان مثال اقتصاد استانبول با ورودی سالانه 10 میلیون گردشگر وابسته به این حوزه است اما اردبیل از قبل سالانه هفت میلیون گردشگر سود اقتصادی ندارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل همچنین حلقه مفقوده گردشگری استان را آمار دانست و خواستار کمک دانشگاه در بازبینی و تعریف سازوکار ارائه آمارها شد. ضروری است سمینار ویژه ای از سوی دانشگاه به منظور تبیین زمستان بیدار برای گروه های مختلف مردمی برگزار شود.

همچنین مدیر گروه مدیریت جهانگردی دانشگاه محقق اردبیلی در این جلسه به انجام تحقیقاتی در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: «40 طرح گردشگری در این دانشگاه پیش امکان سنجی شده است.»

در عین حال اگر دستگاه های اجرایی نیازهای پژوهشی خود را ارائه کنند آماده اجرای تحقیقات جامع هستیم.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گردشگری سنتی مقبول نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..