تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Deep Loot v2.4.13 – بازی ماجراجویی اکتشاف در اعماق دریا برای اندروید

بازی Deep Loot توسط استودیو بازی سازی Monster and Monster در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک ماجراجویی می باشد که توانسته با ۵۰۰ هزار دانلود امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. بازی این گونه شروع می شود که شما باید مسیر مبارزه و حفاری خود را به عنوان شخص اصلی بازی بیابید و در اقیانوس به جستجو بپردازید و گنج های پنهانی که در دل اقیانوس در ویرانه ها پنهان شده را پیدا کنید و با کسب امتیاز بیشتر قایق خودتان را بزرگتر کنید که در عوض بتوانید لباس غواصی و تجهیزات لازم را به روز کنید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۴ و بالاتر نیاز دارید.

Deep Loot v2.4.13 Apk + Mod

کاور-بازی-deep-loot

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-deep-loot اسکرین-شات-بازی-deep-loot اسکرین-شات-بازی-deep-loot info

Deep Loot is a game about swimming, digging and fighting your way through an infinitely explorable ocean to discover lost ruins, plunder hidden treasures and earn some chunky paychecks!

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Deep Loot v2.4.13 – بازی ماجراجویی اکتشاف در اعماق دریا برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..