تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یاد هاشمی رفسنجانی در کلام سردار سلیمانی روی آنتن زنده سیما

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: بعد از عملیات کربلای۴، بحث مفصلی محضر آقای هاشمی (رحمت الله علیه) پیرامون عملیات کربلای پنج شد. آقای هاشمی اصرار داشتند که عملیات کربلای ۵ صورت گیرد.

سردار قاسم سلیمانی امروز دوشنبه ۱۰ دی در تماس تلفنی با برنامه «حالا خورشید» درخصوص حواشی توئیت محسن رضایی درباره عملیات کربلای چهار گفت: ما با فاصله کمتر از ۱۵ روز عملیات کربلای ۵ را که پیچیده‌تر از کربلای ۴ بود انجام دادیم و بزرگ‌ترین موفقیت را به دست آوردیم‌. خود بنده هم در عملیات کربلای۴ بودم و بلافاصله وارد عملیات کربلای۵ شدیم، آن وقت موافق نبودیم‌.

وی افزود: بحث مفصلی محضر آقای هاشمی (رحمت الله علیه) پیرامون عملیات کربلای پنج شد. آقای هاشمی اصرار داشتند که عملیات کربلای ۵ صورت گیرد. تصور این بود که با توجه به چسبندگی که بین عملیات کربلای چهار و کربلای پنج وجود داشت، دشمن در عملیات کربلای پنج نیز هوشیار است.

فرمانده نیروی قدس سپاه در بخش دیگری از صحبت های خود نیز یادآور شد: هیچ وقت در میدان نگاه نمی‌کردیم که در صحنه مقابل چه اتفاقی می‌افتد و چون فرماندهی مثل امام داشتیم مثلا در عملیات مهران و کربلای یک را عملیات مهمی نمی‌دانستیم، وقتی آقای هاشمی در قرارگاه حاضر شدند و اعلام کردند امام با این لفظ لطیف فرموده «به بچه‌ها بگویید مهران را پس بگیرند»، این انگیزه ما شد. هیچ وقت صحنه جنگ درگیر موضوعات نفسانی این‌گونه نبود و همیشه بر مبنای تکلیف عمل می‌کرد.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یاد هاشمی رفسنجانی در کلام سردار سلیمانی روی آنتن زنده سیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..