تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایمنی مدارس بندرگز زیرذره بین مدعی العموم

ساعت: 15:02 منتشر شده در مورخ: 1397/10/10 شناسه خبر: 1443858

با هدف بررسی و پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار بررسی ایمنی مدارس شهرستان بندرگز با حضور دادستان این شهرستان بررسی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از گلستان ما؛ محمد طالبی چاری دادستان بندرگز سازمان نظام مهندسی بندرگز را مکلف کرد: ظرف یک ماه از همه مدارس این شهرستان بازدید و میزان خطرات احتمالی هر مدرسه را با جزئیات ارائه کنند .

دادستان شهرستان بندرگز گفت : در این بازدید ، کارشناسان موارد خطرساز را شناسایی و بلافاصله اقدامات لازم برای رفع خطر را انجام دادند.

طالبی چاری افزود: مدرسه توحید این شهرستان به گفته ی کارشناسان به دلیل فرسودگی باید در کوتاه ترین زمان ممکن تخلیه شود که در همین راستا به مسئولان آموزش و پرورش دستور برای تخلیه این مدرسه داده شد.

وی تاکید کرد : سهل انگاری هایی که جان دانش آموزان را به خطر می اندازد قابل چشم پوشی نیست و با مدیران متخلف در این بخش برخورد می شود .

دادستان شهرستان بندرگز را در این بازدید کارشناسانی از نظام مهندسی ، اداره برق و آموزش و پرورش همراهی کردند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایمنی مدارس بندرگز زیرذره بین مدعی العموم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..