تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک 2 دختر به مادر برای پنهان ماندن راز قتل پدر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 07:00 مورخ 4 دی 97 وقوع یک فقره فوت مشکوک در یک منزل واقع در سعادت‌آباد، خیابان ایثارگران شمالی از طریق مرکز اورژانس به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری 163 ولنجک در محل اعلام شده، خانم 40 ساله‌ای به مأموران گفت که صبح روز مورخ 4 دی 97 متوجه فوت همسرش (57 ساله) در داخل اتاق خواب شده است.

با اعلام نظریه اولیه اورژانس مبنی بر فوت مشکوک، موضوع به تیم بررسی صحنه اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد؛.

پرونده اولیه با موضوع فوت مشکوک تشکیل و ضمن هماهنگی با سید سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت، پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات اولیه اعضای همسر و دختر متوفی:

همسر متوفی (40 ساله) پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی، در اظهارات اولیه به کارآگاهان گفت: شب گذشته همسرم در حال درس دادن به دختر کوچکمان (9 ساله) بود که ناگهان عصبانی شد و شروع به ناسزا کرد، من نیز به رفتار او اعتراض کردم و همین موضوع باعث درگیری ما دو نفر با هم شد و حتی همسرم مرا مورد ضرب و شتم قرار داد که با دخالت دختر بزرگترمان ناهید (18 ساله) درگیری ما تمام شد و در ادامه همسرم برای استراحت به داخل اتاق‌خواب رفت، صبح زود به سراغ همسرم رفتم تا او را برای بردن بچه‌ها به مدرسه بیدار کنم که متوجه شدم بدن همسرم کاملاً سرد شده و نفس نمی‌کشد.

اعتراف به ارتکاب جنایت:

در شرایطی که همسر و دختر متوفی در اظهارات مشابه و یکسان عنوان کرده بودند که صبح روز مورخ 4 دی متوجه مرگ متوفی داخل اتاق‌خواب شدند اما با بررسی تیم پزشکی قانونی و اعلام نظریه علت مرگ به علت خفگی ناشی از انسداد مجاری تنفسی، برابر هماهنگی با بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی این دو نفر در مورخه 9 دی 97 بازداشت و برای انجام تحقیقات پلیسی به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

همسر متوفی در اظهاراتی جدید با اعتراف صریح به ارتکاب جنایت و قتل همسرش گفت: همسرم خیلی زود عصبانی می‌شد و در حالت عصبانیت کنترل خودش را از دست می‌داد به طوریکه من و دخترانم را بارها مورد ضرب و شتم قرار داده بود، در مورخ 3 دی 97 همسرم در حال درس دادن به دختر کوچکمان که تنها 9 سال بیشتر ندارد، بود که ناگهان عصبانی شد و بچه را مورد ضرب و شتم و فحاشی قرار داد، به رفتار او با بچه اعتراض کردم که همین موضوع باعث شد تا به سمت من حمله‌ور شده و با من درگیر شود و حتی با مشت ضربه‌ای محکم به سینه‌ام زد و من روی زمین افتادم.

وی افزود: در این زمان همسرم روی مبل نشست، در حالیکه دیگر از رفتار همسرم با خود و دخترانم خسته شده بودم، روسری خود را برداشته و دور گردن همسرم انداختم، آنقدر فشار دادم که همسرم از نفس کشیدن افتاد  پس از آن برای آنکه موضوع مرگ را عادی نشان دهم، با دختر بزرگم (ناهید 18 ساله) جسد را به داخل اتاق خواب برده و روی تخت قرار دادیم و فردای آن با اورژانس تماس گرفته و سعی کردیم مرگ همسرم را عادی نشان دهیم.

ناهید نیز با تأیید اظهارات مادرش به کارآگاهان گفت: خیلی تلاش کردم تا مانع مادرم شوم اما او بسیار عصبانی شده بود، از ترس اینکه مادرمان نیز به اتهام قتل دستگیر می‌شود و من و خواهر کوچکترم دیگر کسی را نخواهیم داشت، به مادرم کمک کردم تا جسد بابا را به اتاق خواب ببرد و پس از آن نیز اظهارات مادرم را تأیید کردم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و همچنین اعتراف دختر مقتول به تلاش برای اختفای جنایت، قرار قانونی توسط بازپرس پرونده صادر و این مادر و دختر برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک 2 دختر به مادر برای پنهان ماندن راز قتل پدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..