تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توليد عصاره ضد سرطان از چاي سبز

توليد عصاره ضد سرطان از چاي سبز

خبرگزاري آريا – عضو هيات علمي پژوهشکده توسعه صنايع شيميايي ايران با اعلام خبر توليد عصاره ضد سرطان از چاي سبز در اين پژوهشکده، گفت: استفاده از آنتي‌اکسيدان‌هاي مصنوعي خود باعث ابتلا به سرطان مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از ايسنا، دکتر عباس بايگان اظهار کرد: آنتي‌اکسيدان‌هاي طبيعي و مصنوعي يا همان مواد ضد سرطان، اصلي‌ترين راه براي درمان سرطان و بازسازي سلول‌هاي آسيب ديده و تخريب شده است.
بايگان افزود: بر همين اساس به تازگي استفاده از اين نوع آنتي اکسيدان‌ها به صورت مواد افزودني به ماده خوراکي در سراسر جهان افزايش يافته است.
وي استفاده بيش از حد از آنتي‌اکسيدان‌هاي مصنوعي را يکي از عوامل ابتلا به سرطان دانست و اظهار کرد: ما بايد استفاده از آنتي‌اکسيدان‌هاي طبيعي را که در مواد خوراکي مانند حبوبات، گوشت، ميوه و سبزيجات وجود دارد، افزايش داده و جايگزين آنتي‌اکسيدان‌هاي مصنوعي کنيم.
بايگان در ادامه افزود: برگ سبز چاي منبعي غني براي اين نوع آنتي‌اکسيدان است، اما متأسفانه بعد از فرآوري و تبديل آن به چاي سياه از بين مي‌رود.
وي اضافه کرد: برگ سبز چاي مقادير زيادي از عصاره ضد سرطاني در خود دارد که مي‌توان از آن در مواد غذايي، دارويي، آرايشي، بهداشتي و حتي لبنيات استفاده کرد و به اصطلاح آنها را غني کرد، مثلاً کيکي غني شده با برگ سبز چاي که خاصيتي صد سرطاني دارد.
بايگان با بيان اينکه پژوهشکده توسعه صنايع شيميايي ايران اين محصول ضد سرطان را براي افزودن به مواد غذايي توليد کرده است، گفت: نکته قابل توجه درباره اين محصول اين است که به دليل منشأ گياهي هيچگونه ضرري براي افراد ندارد.
وي در پايان از اقدامات اوليه براي توليد انبوه اين محصول خبر داد و اعلام کرد: چند شرکت بزرگ توليد مواد غذايي براي عقد قرارداد و استفاده از اين افزودني در توليدات خود اعلام آمادگي کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توليد عصاره ضد سرطان از چاي سبز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..