تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایگزین بیرالوند در پرسپولیس مشخص شد

شنیده ها حاکی از آن است که علیرضا بیرانوند بعد از جام ملت های آسیا از پرسپولیس جدا خواهد شد و شایعه شده حسینی هم بی میل نیست راهی تیم رقیب شود.

سیدحسین حسینی، دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران که از لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا خط خورد، روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند.

حسینی عقیده دارد نیمکت نشینی هایش در تیم استقلال تهران سبب شد تا جایگاهش را در تیم ملی از دست بدهد و همین موضوع باعث شده تا سنگربان آبی‌ها بخواهد فضای جدید را تجربه کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که علیرضا بیرانوند بعد از جام ملت‌های آسیا از پرسپولیس جدا خواهد شد و شایعه شده حسینی هم بی میل نیست راهی تیم رقیب شود. این درحالیست که باشگاه استقلال می‌خواهد قرارداد دروازه بان آبی‌ها را تمدید کند و مهر تایید بر ماندگاری او بزند.

از طرفی گفته می‌شود علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب آهن به جذب حسینی برای جانشینی محمد رشید مظاهری تمایل دارد. ضمن اینکه خود رشید هم در لیست قرمز‌ها حضور دارد و باید منتظر ماند و دید تکلیف مثلث بیرانوند، حسینی و مظاهری در فصل نقل و انتقالات چه خواهد شد./ برنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایگزین بیرالوند در پرسپولیس مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..