تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی در تاریکی و ابهام

اسنایدر در الغرافه ماندنی شد و این تیم را در زمستان ترک نمی‌کند اما وضعیت طارمی همچنان در هاله‌ای از ابهام و تاریکی است.

به گزارش شمانیوز: وسلی اسنایدر دومین فصل حضور خود در لیگ قهرمانان قطر را پشت سر می‌گذارد. با وجود این که پیش از این خبرهای زیادی درباره جدایی اسنایدر در زمستان از الغرافه به گوش می‌رسید اما ظاهرا این باشگاه قطری تغییر موضع داده است.
محمود الغزال، رئیس بخش فوتبال باشگاه الغرافه تاکید کرد که اسنایدر فروشی نیست و این بازیکن هلندی در زمستان راهی هیچ تیمی نخواهد شد.
او درباره ژرکوف، سرمربی تیم هم تاکید کرد که او به کار خود ادامه خواهد داد و خبر توافق با فوساتی را رد کرد.
رییس بخش فوتبال باشگاه الغرافه تاکید کرد که این تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی بازیکن جدید جذب خواهد کرد بدون این که به کسی اشاره کند.
خبرهای زیادی درباره احتمال جدایی طارمی هم از الغرافه به گوش می‌رسد اما هنوز چیزی مشخص نیست و باشگاه الغرافه پاسخ قطعی و نهایی خود را اعلام نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی در تاریکی و ابهام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..