تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مستند - داستانی «روز‌های سرنوشت» در مرحله تدوین و صداگذاری

مستند - داستانی روز‌های سرنوشت تدارک شبکه سه برای دهه فجرمعصومه فرد شاهین تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تولید مجموعه مستند - داستانی روز‌های سرنوشت گفت: مجموعه مستند - داستانی روز‌های سرنوشت به کارگردانی جمشید بیات ترک در مرحله تدوین و صداگذاری است.

وی ادامه داد: مستند «روز‌های سرنوشت» از افتتاحیه جشن هنر شیراز سال ۵۶ شروع و تا پخش پیام پیروزی انقلاب توسط شهید محلاتی از رادیو و تلویزیون سال ۵۷ به پایان می‌رسد. مخاطبان با دیدن این مستند می‌توانند روند پیروزی انقلاب اسلامی را به صورت مستند مشاهده کنند.

این تهیه‌کننده عنوان کرد: این مستند کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که در ۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای از ۱۲-۲۲ بهمن از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مستند - داستانی «روز‌های سرنوشت» در مرحله تدوین و صداگذاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..