تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوشابه منجر به بيماري مزمن کليوي مي‌شود

نوشابه منجر به بيماري مزمن کليوي مي‌شود

خبرگزاري آريا – نتايج يک بررسي جديد نشان مي‌دهد، مصرف نوشيدني‌هاي شيرين از جمله نوشابه منجر به بروز بيماري‌هاي مزمن کليوي مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري آريا از فارس، نتايج يک بررسي جديد نشان مي‌دهد، مصرف نوشيدني‌هاي شيرين منجر به بروز بيماري‌هاي مزمن کليوي مي‌شود.
براساس اين پژوهش، مصرف نوشيدني‌هاي شيرين، نوشابه، آب ميوه و هرآنچه که حاوي مقادير زيادي از شکر است، ريسک بروز بيماري‌هاي مزمن کليوي را به ميزان قابل توجهي افزايش مي‌دهد.
يافته هاي منتشر شده در «Journal of Clinical Society of Nephrology» حاکي از آن است که برخي از نوشيدني‌ها سلامت کليه را تحت تأثير خود قرار مي‌دهند.
محققان دانشگاه جان‌هاپکينز که اين پژوهش را انجام داد‌ه‌اند تأکيد مي‌کنند، پيروي از يک رژيم غذايي سالم مي‌تواند علاوه بر رفع بيماري مزمن کليوي ريسک بروز شمار زيادي از بيماري‌هاي ديگر را به ميزان قابل توجهي کاهش دهد.
آمارها بيانگر آن است که بيش از ۵۰۰ ميليون نفر در جهان از انواع آسيب‌هاي کليوي رنج مي‌برند و سالانه ميليون‌ها نفر دليل حملات قلبي و مغزي ناشي از بيماري‌هاي مزمن کليوي جان خود را از دست مي‌دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوشابه منجر به بيماري مزمن کليوي مي‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..