تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو انتصاب جدید در معاونت برون مرزی صداوسیما

دو انتصاب جدید در معاونت برون مرزی صداوسیمابه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، دکتر پیمان جبلی معاون برون مرزی، طی احکامی جداگانه، مرتضی شمسی را به سمت سرپرست شبکه الکوثر و برهان حشمتی را به سمت مدیرکل رادیو‌های آسیای میانه، قفقاز و شمال خاورمیانه منصوب کرد.

در حکم معاون برون مرزی برای مرتضی شمسی آمده است، شایسته است با وجود کثرت شبکه‌های رقیب، تقویت و ارتقای ضریب نفوذ و پوشش محتوایی و برنامه‌ای حداکثری برای قشر‌های مختلف مخاطبان، حفظ و ارتقای کیفی برنامه‌های پرمخاطب و توجه ویژه و نوآورانه به رسانه‌های مکمل در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان از اولویت‌های مهم ماموریت شما در شبکه الکوثر باشد.

همچنین در حکم معاون برون مرزی به مدیرکل رادیو‌های آسیای میانه، قفقاز و شمال خاورمیانه آمده است؛ نظر به تنوع حوزه مخاطبان این اداره کل از نظر زبانی، جغرافیایی، مذهبی و فرهنگی لازم است در ارتباط مستمر و نزدیک با مدیران و برنامه سازان رادیو‌ها، سیاست‌های حوزه برون مرزی به طور دقیق پیگیری شود و میزان تاثیرگذاری آن‌ها بر مخاطبان ارزیابی شود.

شایسته است تقویت و ارتقای ضریب نفوذ رادیو‌ها و پوشش حداکثری محتوای برنامه‌ها برای قشر‌های مختلف مخاطبان و حفظ و ارتقای کیفی برنامه‌های پرمخاطب و نوآوری رسانه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان از اولویت‌های مهم آن اداره کل قرار گیرد.

گفتنی است مرتضی شمسی پیش از این مدیریت واحد نظارت و ارزیابی برون مرزی، مدیریت شبکه جهانی سحر، مدیریت دفتر نمایندگی صداوسیما در بیروت و ریاست مرکز صبا را برعهده داشته است.

برهان حشمتی نیز که در سمت جدیدش شروع به کار کرد، مدیریت دفتر نمایندگی صداوسیما در باکو و مدیریت کانال آذری شبکه جهانی سحر را در کارنامه مدیریتی اش دارد.

معاون برون مرزی رسانه ملی در این احکام از تلاش‌های سید سعید تهامی در دوران تصدی مدیرکلی آسیای میانه و قفقاز و از زحمات سید احمد سادات در دوران مدیریت شبکه الکوثر قدردانی کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو انتصاب جدید در معاونت برون مرزی صداوسیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..