تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار حکم میرزاخانی برای سرپرستی موسسه «تصویر شهر»

سعید اوحدی رییس هیئت و رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران طی حکمی هاشم میرزاخانی را به عنوان «سرپرست موسسه تصویر شهر» منصوب کرد.

به گزارش ایسنا،در بخشی از حکم نامبرده آمده است:

«انتظار می‌رود در راستای اساس نامه با مساعدت اعضای هیات مدیره و با سرلوحه قراردادن راهبرد تفکر، توکل و تلاش در انجام امور محوله، بهره گیری از نیروهای اندیشمند و صاحب نظر و با سازماندهی هوشمندانه تمام امکانات و منابع در اختیار به همراه برنامه ریزی اصولی و هدفمند نسبت به تحقق ماموریت های موسسه اقدام نمایید.»

هاشم میرزاخانی فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشکده‌ی صدا و سیما که در کارنامه کاری خود مسؤولیت‌های مختلف فرهنگی-هنری، از جمله: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، مدیرعامل انجمن سینمای  انقلاب و دفاع مقدس، مشاور ویژه رئیس سازمان  سینمایی و سمعی و بصری کشور،عضو شورای پروانه نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو  جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران، عضو هیئت مدیره سازمان ایرانگردی وجهانگردی، عضو شورای فیلم نامه و برآورد موسسه رسانه های تصویری، عضو هیات امنای موسسه سینما شهر، عضو شورای سیاستگذاری چهار دوره از جشنواره بین المللی فیلم فجر، عضو شورای سیاستگذاری دو دوره از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان، موسس و دبیر جشنواره ملی عکس ایران (سه دوره)، موسس و دبیر جشنواره فیلم اولی‌ها، رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره های منطقه‌ءای سینمای جوان (۱۳ دوره)، قائم مقام اجرایی بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، دبیر 27تا ۳۰ امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، دبیر اولین جشنواره بین المللی فیلم وحدت اسلامی – مجمع جهانی تقریب مذاهب و ….. را برعهده داشته است.

موسسه تصویر شهر از جمله موسسات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که تولید محصولات سینمایی و تلویزیونی، اداره پردیس های سینمایی شهرداری تهران و برگزاری جشنواره بین المللی  فیلم شهر را در دستور کار دارد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار حکم میرزاخانی برای سرپرستی موسسه «تصویر شهر»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..