تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی جک S7 توربو

بازار رقابت خودروسازهای چینی بسیار داغ است و اینبار گروه خودروسازی جک اقدام به تولید خودروی شاسی بلند جک S7 توربو کرده است. خودرویی که گفته می شود با دو موتور مختلف در چین عرضه خواهد شد. در ادامه در نیک صالحی درباره این خودرو بیشتر بخوانید

عرضه جک S7 توربو

جک S7 یک شاسی بلند چینی است که در سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودرو شانگهای معرفی شد و با فاصله کمی در بازار کشور چین عرضه شد. جک S7 در جایگاهی بالاتر از جک s5 قرار می‌گیرد که در بازار کشورمان حضور دارد و به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است.

جک S7 توربو مشخصات جک S7 توربو

جک S7 پیرو زبان طراحی کمپانی چینی جک است اما در مقایسه با S5 طراحی به‌روزتر
و جدیدی دارد. جک S7 ظرفیت ۷ سرنشین و صندلی‌های ردیف سوم را دارد که این صندلی‌ها
در حالت عادی بخشی از صندوق عقب هستند.

جک S7 در بازار کشور چین با دو موتور مختلف عرضه می‌شود و قرار است در ایران با موتور ۱٫۵ لیتری
۴ سیلندر توربو عرضه شود. به علاوه اینکه مونتاژ آن همانند سایر خودروهای جک در ایران
بر عهده کرمان موتور است.

جک S7 توربو طراحی جک S7 توربو

نقد کارشناسی جک S7 توربو

جک S7 یک شاسی بلند چینی است که در سال ۲۰۱۷ توسط چینی‌ها در نمایشگاه خودرو شانگهای معرفی شد و با فاصله کمی در بازار کشور چین عرضه شد. جک S7 قرار است به زودی توسط کرمان موتور در ایران به تولید برسد و در کنار سایر محصولات این کمپانی چینی به فروش برسد.

جک S7 توربو طراحی داخل کابین جک S7 توربو

جک S7 از نظر ظاهری به نوعی پیرو زبان طراحی جک است و از سویی نشان دهنده پیشرفت نسبی چینی‌ها در طراحی خودرو است. در نمای جلو جک S7 کمی ناهماهنگی به چشم می‌خورد به طوری که جلو پنجره بسیار بزرگ بر روی سپر قرار گرفته و شکل نامتعارفی دارد. در نمای عقب، چراغ‌ها شکل جدیدی دارند و پیکربندی آنها کمی ما را یاد تویوتا راوفور می‌اندازد.

مشخصات جک S7 توربو

کمپانی جک تلاش زیادی کرده تا طراحی کابین S7 را به خودروهای نسبتا لوکس و به روز
نزدیک کند به همین دلیل یک نمایشگر در مرکز داشبورد قرار داده و صفحه آمپر از نوع
دیجیتالی است. مجموعا ۶ دریچه ورودی هوا بر روی داشبورد دیده می‌شود که در نوع
خود جالب است و جک به همین دلیل، کلیدهای کنترل تهویه مطبوع و سیستم صوتی
را پایین آورده و در زیر داشبورد تعبیه کرده که ممکن است کمی شما را برای استفاده
به دردسر بیندازد. در مرکز داشبورد هم یک ساعت آنالوگ دیده می‌شود که به سبک
خودروهای لوکس و کلاسیک است.

جک S7 توربو مشخصات جک S7 توربو

جک S7 لیست نسبتا کاملی از آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از مهم‌ترین آنها می‌توانیم چراغ‌های جلو هالوژنی، سیستم‌های ترمز و پایداری ABS, EBD, ESC, HAS, EBP, CDP، تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه‌های مجزا برای صندلی‌های عقب، نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی، سانروف پانوراما، هشدار برخورد از جلو، هشدار حرکت بین خطوط، اتو پارک، دوربین دید ۳۶۰ درجه، سیستم صوتی هارمن کاردون مجهز به ۱۰ بلندگو و موارد دیگر اشاره کنیم.

جک S7 در بازار کشور چین با دو موتور مختلف عرضه می‌شود. یکی موتور ۱٫۵ لیتری
۴ سیلندر توربو با ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۵۱ نیوتن متر گشتاور و دیگری موتور ۲٫۰ لیتری
توربو با ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور که کرمان موتور، نسخه ۱٫۵ لیتری
را برای بازار کشورمان در نظر گرفته است. برای انتقال این قدرت یک جعبه دنده ۶ سرعته
دستی و یا اتوماتیک دو کلاچه در دسترس خواهد بود.

جک S7 توربو فضای داخل کابین جک S7 توربو

جک S7 در صورت حضور در بازار ایران رقبایی چون بی وای دی اس ۷ و چری تیگو ۷
را در مقابل خواهد داشت.

بد نیست درباره خودوری جک S7 توربو بیشتر بدانید

جک S7 شاسی‌بلند بزرگ این خودروساز چینی است که اولین بار در آوریل ۲۰۱۷ به نمایش در آمد و حال پس از مدت‌ها، کرمان موتور از تولید این محصول در ایران خبر داده است. کرمان موتور این روزها با خروج هیوندای از ایران حال و روز خوشی ندارد اما سعی کرده با ورود محصولات جدیدی از همکاران قدیمی خود یعنی لیفان و جک، حضور خود در بازار خودرو را حفظ کند. جک S7 قطعاً لوکس‌ترین محصول این شرکت چینی است که پا به بازار خودرویی کشور گذاشته و بعد از محصولاتی از دیگر رقبای چینی همچون بی وای دی S7 و یا چری تیگو ۷، دیگر نوبت به جک رسیده تا لوکس سواری را به جک سواران نشان دهد!

هنوز زمان عرضه جک S7 به بازار مشخص نشده و تولید این خودرو به صورت آزمایشی
نیز شروع نشده اما قطعاً به زودی شاهد عرضه این خودرو در کشور خواهیم بود و
عکس مربوطه در این مقاله تنها نمونه وارداتی این خودرو است.

طراحی جک S7 توربو

جک S7 به صورت ۵ نفره و نیز به صورت ۷ نفره تولید شده و ۴۷۹۰ میلی متر طول، ۱۹۰۰ میلی متر عرض و ۱۷۶۰ میلی متر ارتفاع دارد و فاصله محوری آن ۲۷۵۰ میلی متر است البته مدل تولید شده در کرمان موتور در نسخه ۵ نفره خواهد بود. با توجه به این ابعاد، طول جک S7 تقریباً اندازه خودرویی مانند کیا سورنتو است و باید گفت که با خودروی بزرگی سر و کار داریم.

در طراحی ظاهری این خودرو نشانه‌هایی از طراحی مدل‌های مختلف لکسوس به چشم می‌خورد و طراحی داشبورد آن تا حدودی شبیه داشبورد بعضی از مدل‌های مرسدس‌بنز است، کپی کاری که قبلاً در خودروهایی همچون جک S5 دیده بودیم البته در نهایت باید اذعان کنیم که نتیجه با وجود کپی بودن قسمت‌هایی از آن، آنچنان هم بد نشده است! جک S7 برای رقابت با خودروهایی مانند نیسان اکس‌تریل و هوندا CR-V طراحی شده که البته قیمت تمام شده این خودرو با رقبای ژاپنی بسیار متفاوت خواهد بود و شاید بهتر باشد در ایران، جک S7 را در مقابل خودروهایی چون تیگو ۷ قرار دهیم.

ماشین۳ و خودروبانک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی جک S7 توربو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..