تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار لیست متقاضیان کارت سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

انتشار لیست متقاضیان کارت سی و هفتمین جشنواره فیلم فجربه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۲۸۵ نفر از اصحاب رسانه و منتقد سینما، متقاضی حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شدند که در مرحله اول ثبت‌نام، متقاضیان حضور در سینمای رسانه که به رسانه‌های مجازی و مکتوب و همچنین اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران اختصاص داشت، ۱۰۵۱ نفر به عنوان اصحاب رسانه و ۲۳۴ نفر به عنوان منتقد، درخواست خود را ثبت کرده‌اند.

در راستای سیاست شفاف‌سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، لیست کامل متقاضیان منتشر می‌شود.

گفتنی است ترتیب انتشار رسانه‌های متقاضی بر اساس فهرست رسانه‌های دارای مجوز مندرج در وبگاه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان شده است. همچنین وضعیت عضویت اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران بر اساس فهرست رسمی مندرج در وبگاه mnciran.com اعلام شده که پس از مراحل اولیه بررسی مجوزها، شورای رسانه در روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در حال بررسی صلاحیت متقاضیان بر اساس شیوه‌نامه است که نتیجه آن متعاقبا منتشر خواهد شد.

مرحله دوم ثبت‌نام به نمایندگان برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی اختصاص دارد که شیوه‌نامه و زمان آن در روز‌های آینده اعلام می‌شود البته نام نمایندگان این برنامه‌ها که به اشتباه در مرحله اول ثبت‌نام کرده‌اند، به لیست مرحله دوم منتقل می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار لیست متقاضیان کارت سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..