تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به کار نهمین جشنواره فیلم مردمی عمار/ شیخ زکزاکی، حامد زمانی تقدیر شدند

در بخش آیتم تلویزیونی موشن گرافی و کلیپ، هیچ اثری واجد دریافت جایزه نبود.

 دهقانی اشکدری برای «معلمانی که کارگری می کنند» لوح افتخار گزارش خبری گرفت و فانوس به سعید پرویزی برای کارگردانی «قاچاق سوخت» رسید.

*گزارش خبری

در بخش گزارش خبری، جایره ویژه به زهرا چخماقی رسید.

 چخماقی پس از دریافت جایزه گفت : سعی می کنم کارم را به خوبی و درست انجام دهم و از خانواده شهدا می خواهم برای من دعا کنند.

جایزه ویژه برای چخماقی دستکش ننه عصمت است.

در ادامه امین میمندیان استندآپ کمدی با موضوع «دیمنتور» و نقد مسائل اجتماعی و سیاسی و اقتصادی را اجرا کرد.

بزرگداشت شیخ ابراهیم زکزاکی

 تقدیر ویژه بعدی به شیخ ابراهیم زکزاکی تعلق گرفت.

 نادر طالب زاده در ادامه مراسم گفت: خوشحالم در این مقطع سخت و حساس به هر صورت فرصت تنفس مجدد پیش آمد و اینگونه مراسم برگزار می شود.

وی افزود:فعالیت های جوان های پرشور و باخدا در این نه دوره نشان از کمک آنها به انقلاب است تا بتوانیم به آینده خوش بینانه  باشیم که عمار جایگاه خودش را پیدا کرده است.

طالب زاده گفت: وعده اصلی انقلاب اسلامی کمک به مسلمانان است و زکزاکی نشان داد چقدر مستعد اسلام شناسی و مبارز است و ان شالله باید دوباره جهاد را راه بیندازیم تا راه اهل بیت ادامه داشته باشد.

 وی گفت:عمار با زحمت بچه ها رشد کرده تا انقلاب را جهانی و جهانی تر ببینیم.

 تعدادی دیگر از خانواده های شهدا برای بخش تقدیر ویژه زکزاکی روی صحنه آمدند و این جایزه را به دختر شیخ تقدیم کردند.

 دختر شیخ زکزاکی در ادامه گفت : از همه مسئولان این جشنواره تشکر می کنم که از پدرم قدردانی کردند.وقتی دقت می کنیم از صدر اسلام خانواده ها و افراد زیادی شهید شدند و پدرم از این جمله انسان ها بود که شش فرزند خود را از دست داد و بارها زندان رفت اما عقیده خود را کنار نگداشت و محکم پای اسلام ایستاد.

عثمان بن فودیو دویست سال پیش شهرک سینمایی را بنا کرد و ادامه راهش را پدرم انجام داد اما حکومت نیجریه نمی خواهد اسلام واقعی در جریان باشد.از همه می خواهم برای پدرم که دروضعیت خوبی نیست،دعا کنند.

در ادامه برنامه جوایزی به بخش فیلم ما ، فیلمنامه ، نقد مقالات و پژوهش های سینمایی ، تعلق گرفت.

فانوس بخش نقد و مطالعات پژوهش‌های سینمایی به  «مطالعه توزیع مردمی» اثر رسول احمدی اهدا شد.در این بخش هیچکس شایسته لوح تقدیر نبود.

 *فیلم ما

لوح تقدیر این بخش به «یدی» اثر یزدان عربی اهدا شد و فانوس  بخش «فیلم ما» به سپیده شراحی تعلق گرفت.

*فیلم‌نامه

لوح افتخار این بخش به سیدمهدی میرقیاسی برای «اینجا سرزمین من است» اهدا شد.

طرح فیلم‌نامه به رضا دانش‌پژوه و میثم مهدوی‌راد برای «روزی روزگاری بویر احمد» رسید.

در بخش فیلمنامه بلند سینمایی فانوس به «لیست شنبه» اثرمحمد صادق رمضانی و حجت احمدی زند اهدا شد.

احمدی زند گفت :دعا کنید فیلمنامه در حد فیلمنامه نماند و فیلمش ساخته شود، دوم از شما به دلیل این جایزه تشکر می کنم و سوم از خانواده ها که همیشه حامی بودند و اسمشان هیچ وقت در تیتراژ نیست، قدردانی می کنم.

 در ادامه از دو اکران کننده برتر فیلم های جشنواره مردمی عمار تقدیر شد که شهربانو آتشی نماینده شهرستان آباده و آرزو گراوندی نماینده باغ ملک بودند.

درد دل حامد همایون در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار

حامد زمانی خواننده انقلابی هم در بخش دیگربرنامه مورد تقدیرقرار گرفت.

زمانی پس از تقدیر گفت : فکر نمی کردم امروز با چنین صحنه هایی روبرو بشوم و اصلا لایق همچین اتفاقاتی نیستم.

وی با بیان اینکه دو یا سه سالی است که من را کمتر می بینید، گفت: عدم حضور من دلایل مختلفی دارد؛ آمدم درد دل کنم و مشکلات را بگویم و فکر می کنم سوال خیلی از شماها باشد اما یک لحطه به خودم آمدم و گفتم همه این اتفاقات پیش یک لحظه لبخند شما نابود می شود.

زمانی بیان کرد:حدود سه ماه پیش مشکلاتی پیش آمد که فکر نمی کردم به این زودی برگردم اما جنس بچه های عمار برای من متفاوت از بقیه است و از رفاقت چیزی کمتر نمی بینیم.

این خواننده انقلاب بیان کرد: امروز روز تجلیل از همه کسانی است که من بخاطرشان خواندم و مسیر را با هم طی کردیم چیزی که حس می کنم از ما می گیرند اعتماد به نفس است.

زمانی با بیان اینکه متاسفانه با بچه های انقلابی و حزب اللهی و متعهد برخوردخوبی نمی شود، ادامه داد:اتفاق بعدی ضربه هایی است که خودمان به خودمان می زنیم.

وی گفت:هویت انقلابی ما یک هویت کاملا اصیل و باکلاس است و ما به آن افتخار می کنیم و نشان می دهیم چه کسی رفتنی و چه کسی ماندنی است.

مادر شهید خالقی پور گقت : باعث افتخار است که در هفتمین سال پیاپی در کنار یچه های عمار هستم و ممنونم که من را در جمع خودتان پذیرفتید.

 در ادامه حاج صادق آهنگران به روی صحنه آمد و در کنار زمانی و مادر شهیدان خالقی پور و پدر و مادر شهیدان احمدی روشن ایستاد،در ادامه برنامه اولین هدیه کاشی حرم امام رضا ( ع)، دومین هدیه سنگ صحن حرم امام حسین ( ع) و سومین هدیه مردمی به حامد زمانی اهدا شد.

 آهنگران گفت : برای من توفیقی بود که این انگشتر باارزش معنوی را تقدیم کنم و در این محفل با صفا حضور داشته باشم.

 پدر شهید احمدی روشن بیان کرد : به حامد زمانی می گویم این بی مهری ها برای همه ما وجود دارد اما مقاومت خرجی است که برای ولایت مداری می کنیم و من به آن افتخار می کنم.

وی ادامه داد:به شخصه حدود دهها جلسه ای که باید از سال 94 تا به امروز می رفتم توسط دولت محترم دقیقه 90 کنسل شد.

آهنگران گفت : اسلام ناب محمدی به کوری چشم داخلی ها و خارجی ها که نمی توانند ببینند جهانی شد و باید به فکر ظهور باشیم.

در پایان حامد زمانی آهنگ عمار را با جمع حاضر همخوانی کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به کار نهمین جشنواره فیلم مردمی عمار/ شیخ زکزاکی، حامد زمانی تقدیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..