تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز مراسم افتتاحیه هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار

آغاز مراسم افتتاحیه هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عماربه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاحیه نهمین دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور مردم و جمعی از اهالی رسانه در تالار اندیشه حوزه هنری  دقایقی پیش آغاز شد.

مهدی دوستی مجری و رئیس پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس گفت:امیدواریم بتوانیم برای ساختن آینده آفتابی ایران اسلامی تلاش بیشتری کنیم.

وی افزود:امروز کار دشمن القای ناتوانی و ناکارآمدی نظام است که در راس آن ها شیطان بزرگ یعنی آمریکا قرار دارد.

دوستی ادامه داد:اولین سوال این است که اگر ایران نمی تواند پیشرفت کند پس چرا رهایش نمی کنید؟ بگذارید مانند کشورهای کوچک کار خودش را انجام دهد. این تضاد عمل و گفتار دشمن جالب و جای سوال دارد.

وی با بیان اینکه دلیل این اتفاق حتما الگو شدن انقلاب اسلامی در دنیا است چرا که ملت های زیادی دنباله رو ما هستند،ادامه داد:ما اگر بخواهیم انقلاب را به چند برهه تقسیم کنیم؛ اول جنگ بعد فتنه سیاسی و در حال حاضر فتنه اقتصادی و تحریم است.

دوستی با بیان اینکه در فتته اول در جنگ پیروز شدیم،گفت: در فتنه سیاسی نیز ملت به میدان آمدند و باعث تحکیم نطام شدند که البته پیروی از فرمان حضرت آقا بود و در حال حاضر در برهه فتنه سوم هستیم که  به امید خدا هم این فتنه را هم با قدرت پشت سر می گذاریم.

وی در ادامه از پالایشگاه خلیج فارس به عنوان مکانی مهم یاد و بیان کرد : این پالایشگاه در پنج مورد جزء اولین هاست و زمان تحریم ها، تبدیل تهدید به فرصت را رقم زد و کارها و اهداف بزرگی را با نیروهای ایرانی پیش برد.

وی با تاکید بر اینکه بصیرت و غیرت و فرهنگ اسلامی سه کلید واژه ای هستند که می توانند ما را به اهداف بزرگ و بزرگتری برسانند،گفت:با این همه پتانسیل هیهات از اینکه ملت ایران به زانو بنشیند و به اهداف خود نرسد.

*پویا نمایی

در ادامه برنامه از چند خانواده شهید برای اهدای جایزه بخش پویا نمایی ، نماهنگ ، برنامه تلویزیونی ، دعوت شد تا روی صحنه حاضر شوند که لوح افتخار پویا نمایی را به اثر «روز از نو» به کارگردانی حسن اسدی و فانوس این بخش به «شهرهزار کبوتر» اثر مریم هاشم نژاد و پوریا نیک منش اهدا شد.

*نماهنگ

فانوس بخش نماهنگ به اثر «علی کوچولو»ساخته حامد حیدری و جایزه ویژه این بخش به سید مهدی حسینی برای «قاصدک» ،«خلوت خوب» و «خونه مادربزرگه» تعلق گرقت.

*برنامه تلویزیونی

در بخش برنامه تلویزیونی لوح افتخار به « به وقت جام» ساخته علیرضا بوالی، فانوس این بخش به «دوران» به تهیه کنندگی فرشاد منجزی اهدا شد.

*برنامه تلویزیونی اینترنتی

لوح افتخار بخش تلویزیون اینترنتی به «یه بوم و دوهوا» به تهیه کنندگی فاطمه احمدی و فانوس این بخش به اثر شهرآرا به کارگردانی میلادگودرزی اهدا شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز مراسم افتتاحیه هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..