تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰۰ گل، ۱۰۱ امتیاز؛ در اوج، مثل یوونتوس

۸۱۴۱۳۵

۱۹۷ بازدید

یوونتوس سال 2018 را با آمار و ارقامی بی نظیر به پایان برد.

 وبسایت نود: در هفته پایانی نیم فصل اول سری آ ایتالیا در فصل 19-2018 که آخرین بازی تیم ها در سال 2018 میلادی نیز محسوب می‌شد، یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود، آلیانز تورین موفق شد با دبل کریس رونالدو با نتیجه 2-1 از سد سمپدوریا عبور کرده تا نیم فصل را با کسب 53 امتیاز از مجموع 57 امتیاز ممکن به پایان برساند.

یوونتوس در 17 بازی از 19 بازی برگزار شده به پیروزی رسید و تنها در برابر جنوا و امپولی امتیاز از دست داد. گل دوم رونالدو در این مسابقه که از روی نقطه پنالتی وارد دروازه اودرو شد البته یک عدد خاص دیگر را نیز برای یوونتوس به همراه داشت.

رونالدو با گل دوم شمار گل های خود در سال 2018 را به عدد 49 رساند و شاید اکنون حسرت آن را بخورد که چرا نتوانست با ثبت یک هت‌تریک، در سال 2018 پنجاه گله شود. اما همین گل، محموع گل های یوونتوس در سال 2018 را به عدد 100 رساند تا بیانکونری با گل های سه رقمی این سال را به اتمام برساند.

در ادامه نگاهی به برخی از آمار و ارقام یووه در سال 2018 خواهیم داشت:

52 بازی (در تمامی رقابت ها)؛ 43 برد، 5 تساوی، 4 شکست

100 گل زده

101 امتیاز کسب شده در سری آ در سال تقویمی

53 امتیاز از 57 امتیاز ممکن در فصل 19-2018

گلزنی در همه مسابقات فصل 19-2018

شکست ناپذیری در بازی های بیرون از خانه سری آ

یک اسکودتو و یک کوپا ایتالیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰۰ گل، ۱۰۱ امتیاز؛ در اوج، مثل یوونتوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..