تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2315 میلیارد تومان برآورد دولت &

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ لایحه بودجه سال آینده کشور برآورد اعتبارات هزینه‌ای و سرمایه‌ای مستقل و مشخصی را برای ردیف "رسانه" داشته و مجموعا 2 هزار و 315 میلیارد و 467 میلیون و 500 هزار تومان را به این سرفصل تخصیص داده است.

از مجموع این رقم، بالغ بر 2 هزار و 164 میلیارد و 337 میلیون تومان مربوط به بودجه جاری و 151 میلیارد و 130 میلیون تومان مربوط به بودجه عمرانی است.

در زیرمجموعه این سرفصل، بخش‌های رسانه‌ای به تفکیک مشخص و برای هر کدام اعتباراتی به میلیون ریال در نظر گرفته شده که به شرح جدول زیر است:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2315 میلیارد تومان برآورد دولت &»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..