تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نسخه کامل مستند داستان های نور Tales by Light Season 1-3

دانلود مستند داستان های نور – Tales by Light 2015-2018 با کیفیت WEB-DL

تمامی قسمت های فصل اول تا سوم

دانلود-مستند-Tales-by-Light

نام مستند: فصل اول تا سوم داستان های نور – Tales by Light

سال انتشار: ۲۰۱۵-۲۰۱۸

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۰۰ مگابایت / ۱٫۳ گیگابایت

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEBRip 480p

IMDB

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: داستان های نور (به انگلیسی: Tales by Light) نام مستندی استرلیایی است که در سه فصل شش قسمته از شبکه اینترنتی ۱۰ استرلیا بین سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ پخش شده است. مدت زمان هر قسمت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه است. پشت هر عکس زیبایی، یک داستان زیبا نیز وجود دارد. در این مستند قصد داریم تا عکاسان جهان و استرلیا را در مهارت خود به چالش بکشیم. تلفیق طبیعت و عکاسی آن ها را برای داستانی مهیج آماده می کند تا عکس هایی را بگیرند که تا به امروز ما آن گونه به آن عکس ها نگاه نکردیم و یک دید باز برای ما بسازند و ثابت کنند پشت هر عکسی یک داستان بزرگی وجود دارد.

این مستند حاصل همکاری National Geographic و Canon است و برای این پروژه مجموعه ای از بهترین عکاس های حرفه ای جهان را آماده سفر به دور دنیا می کنند تا با عکس گرفتن از عکس هایی که روایتگر داستانی هستند ما را غافلگیر و تمام محدودیت ها را برای هنر خود کنار بگذارند. این عکس ها تنها به طبیعت بیرون ختم نمی شود و عکاسان برای عکاسی همراه با تجهیزات حرفه ای به زیر آب نیز می روند تا عکس هایی از حیوانات دورن آب بگیرند.

آن ها برای هنر خود محدودیت ایجاد نمی کنند و حتی به میان حیوانات خطرناک و وحشی می روند تا از آن ها عکس بگیرند و آن را بقیه به اشتراک بگذارند. در فصل اول Tales by Light شاهد حضور عکاس حرفه ای آمریکایی “Art Wolfe” در مستند هستیم. در فصل دوم نیز عکاس حیات وحش “Jonathan Scott” جانورشناس معروف انگلیسی حضور دارد. اگر علاقه مند به عکاسی و طبیعت هستید این مستند را از دست ندهید.

*/ ]]> اسکرین-شات-Tales-by-Light اسکرین-شات-Tales-by-Light اسکرین-شات-Tales-by-Light اسکرین-شات-Tales-by-Light info

Behind every powerful image is a powerful story. Uniting exploration, photography and the natural world, Tales By Light follows photographers from Australia and around the world as they push the limits of their craft.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نسخه کامل مستند داستان های نور Tales by Light Season 1-3»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..