تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران در لیست مقاصد ارزان کریسمس

وب سایت نشریه «فوربس» که یکی از معتبرترین و پرمخاطب ترین رسانه های فعال در حوزه کسب و کار در ایالات متحده به شمار می رود، به رسم هرسال فهرستی از مقاصد پیشنهادی خود برای سفر جذاب و ارزان در ایام تعطیلات سال نو ارائه کرده که در آن نام ایران به عنوان یکی از بهترین مقاصد سفر در سال ۲۰۱۹ نیز قرار گرفته است. این رسانه آمریکایی با توصیف ایران به عنوان کشوری با پیشینه فرهنگی و تاریخی غنی که از جاذبه های گردشگری و طبیعی پرتعدادی برخوردار است و مردمانی مهمان نواز دارد، ایران را کشوری امن و مطمئن برشمرد و سفر به آن را خصوصا به جامعه زنان و گردشگران انفرادی توصیه کرد.

«فوربس» ایام تعطیلات سال نو را فرصتی استثنایی برای سفر به ایران دانست و به مخاطبان خود توصیه کرد که با توجه به ارزانی و به صرفه بودن سفر به کشور در مقطع کنونی، ایران را به عنوان گزینه ای جدی میان مقصدهای سفر خود در سال ۲۰۱۹ لحاظ کنند.

در فهرست «فوربس» نام ۳۸ مقصد گردشگری به چشم می خورد که برخی از آنها شهر و برخی کشور هستند، اما نکته قابل تامل این است که با وجود رقیبان سرسختی که در همسایگی ایران در حوزه توریسم وجود دارد، در این فهرست تنها نام ترکیه و قطر در کنار ایران از منطقه خاورمیانه به چشم می خورد و به نظر می رسد فرصت مناسبی برای افزایش سطح سهم ایران از بازار توریسم منطقه فراهم شده است. همچنین عربستان سعودی که به تعبیر دبیرکل سازمان جهانی گردشگری، مهم ترین رقیب ایران در خاورمیانه در میان کشورهایی است که به فکر توسعه گردشگری خود افتاده اند، در فهرست مقاصد پیشنهادی سفر این رسانه معتبر آمریکایی قرار ندارد و این در حالی است که بسیاری از رسانه های معتبر و پرمخاطب جهانی از جمله «تلگراف» درخصوص توصیه عربستان سعودی به عنوان مقصد سفر در سال ۲۰۱۹ با احتیاط صحبت کرده اند و آن را مقصدی ایده آل برای گردشگران نمی دانند.

گزارش «فوربس» که با عنوان «۳۸ مقصد ارزان گردشگری جهان در سال ۲۰۱۹» منتشر شده، نقاط مختلفی از جهان را به عنوان پیشنهادهایی برای سفر مقرون به صرفه و در عین حال جذاب فهرست کرده است. در این گزارش نام ایالت هایی از آمریکا، چند شهر اروپایی و کشورهایی همچون کوبا، ترکیه و اوکراین نیز به چشم می خورد. شهرهایی همچون دوحه در قطر و قاهره در مصر نیز از دیگر مقاصد مسافرتی است که مورد توجه این رسانه آمریکایی قرار گرفته است.

در این فهرست، ایران یکی از مقاصدی بوده که سفر به آن مورد تاکید ویژه قرار گرفته است. «فوربس» در تحسین تجربه سفر به ایران خطاب به مخاطبان خود چنین نوشت که با سفر به این کشور می توان حضور در سرزمینی باستانی را تجربه کرد که روزگاری محل حکومت برجسته ترین فرمانروایان تاریخ بوده است. در ایران می توان سراغ بهترین کیفیت مهمان نوازی مردمان محلی را گرفت و مردم این کشور یکی از صمیمی ترین و دوستانه ترین مردمان جهان هستند. این رسانه معتبر آمریکایی با اشاره به تحولات ارزی چند ماه اخیر کشور، در گزارش خود افزود که اکنون بهترین زمان سفر به ایران است؛ چراکه به واسطه کاهش ارزش ریال در برابر عموم ارزهای عمده جهانی، این کشور تبدیل به یکی از ارزان ترین مقاصد سفر در سراسر جهان شده است و در آن می توان خدمات مسافرتی را با قیمتی پایین و کیفیتی بالا دریافت کرد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « دنیای اقتصاد » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران در لیست مقاصد ارزان کریسمس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..