تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای رنگ پوست شما کدام رنگ ابرو مناسب است؟

انتخاب رنگ ابرو

وقتی رنگ موی خود را تغییر می دهید باید رنگ ابرو را هم تغییر دهید اما اینکه چه تناژ رنگی به رنگ پوست صورت شما می آید هم مهم است و باید بهترین رنگ ابرو را انتخاب کنید تا چهره شما تناسب داشته باشد.

انتخاب رنگ ابرو با توجه به رنگ پوست صورت

رنگ کردن ابرو می تواند بسیار چهره شما را تغییر دهد و باعث شود چهره شما زیباتر شود به شرطی که بتوانید رنگ ابرویی را انتخاب کنید که با رنگ پوست صورت شما همخوانی داشته باشد، برای انتخاب رنگ ابروی خود باید رنگ پوست را در نظر بگیرید و متناسب با رنگ پوست خود رنگ ابرو را انتخاب کنید.

اگر رنگ ابرو را بدرستی انتخاب نکنید باعث می شود که در چهره شما ناهماهنگی ایجاد شود، اگر نمی دانید که چه رنگ ابرویی برای شما و رنگ پوست شما مناسب است در این بخش از تاپ ناز همراه ما باشید تا شما را رهنمایی کنیم.

راهنمای انتخاب بهترین رنگ ابرو

اگر موهای خود را رنگ کرده اید و نمی دانید بهترین رنگ برای ابرو کدام است شما باید در این شرایط رنگ پوست خود را هم در نظر بگیرید زیرا این رنگ پوست است که مشخص می کند که کدام  رنگ ابرو برای شما بهتر است.

انتخاب رنگ ابرو

انتخاب رنگ ابروی خوب برای شما

خانم هایی که پوست سفید و رشون دارند بهتر است رنگ ابروهایشان فقط یک درجه روشن تر از رنگ موهایشان باشد یعنی موهایتان هر رنکی که است باید رنگ ابروی شما یک درجه از آن روشن تر باشد.

زنانی که پوست سبزه و تیر دارند باید رنگ ابروهایشان روشن باشد تا چهره بازتری داشته باشند، به همین دلیل بهتر است از رنگ موی روشن استفاده شود تا با رنگ ابرو و رنگ پوست هماهنگ باشد.

پوست چه تیره باشد و چه روشن باشد اگر رنگ موهای شما شرابی است بهترین کار این است که ابروهای خود را تیره کنید، تا چهره شما بسیار زیباتر شود.

همچنین بخوانید : نحوه انتخاب رنگ مو در مردان با توجه به رنگ پوست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای رنگ پوست شما کدام رنگ ابرو مناسب است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..