تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حماسه ۹ دی، روز نمایش استقامت و پایداری امت اسلامی است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حجت الاسلام والمسلین حسینی شاهرودی در آیین گرامیداشت نهم دی سال ۸۸ که امروز در سالن آزادی شهر سنندج برگزارشد، گفت:از مردم شریف استان کردستان، نظامیان، روحانیت وتمامی اقشار مختلف مردم استان به خاطر حضور پرشور وحماسی در این آیین تشکر وقدردانی می‌کنم.

وی افزود:امروز روز استقامت امت اسلامی وپایداری، ولایت مداری وروز عزت وافتخار است.

نماینده ولی فقیه درکردستان بیان کرد:خداوندانسان‌ها را آزمایش می کند و به سبب این امتحان الهی درجه و رتبه آنان را بالا می‌برد وامت اسلامی نیز اینگونه است.

وی افزود :دراین روز ملت سر افراز همانطور که از آزمایش‌های گذشته سربلند بیرون آمدند روز نهم دی هم همین طور بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در ادامه گفت:این روز تحسین جهانیان را برانگیخت چرا که هدف دشمنان خارجی وعوامل داخلی به دنبال فتنه گری بود.

وی گفت:دشمن فکرمیکرد همه زمینه‌های این فتنه آماده شده است، ولی اینگونه نبود.

انتهای پیام/ت

نمایش سرافرازی ملت ایران در برابر فتنه ۸۸



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حماسه ۹ دی، روز نمایش استقامت و پایداری امت اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..