تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موسوی لارگانی: سران فتنه توبه‌پذیر نیستند / بوی «خصوصی‌خوری» به مشام می‌رسد

سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی نطقی میان‌ دستور ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی،گفت: با کالبدشکافی فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی، متوجه می‌شویم که جریان نفاق و ضد انقلاب با پوشش و شعارهای انقلابی برای ایجاد اصلاحات در انقلاب شکل گرفته و چهره جریان فتنه، مملو از مخالفت با نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های اسلامی بود، زیر نقاب دفاع از ارزش‌های اسلامی پنهان کرده بودند. فتنه ۸۸ همان اهداف منافقین برای نابودی نظام را دنبال می‌کرد و باطن جریانی که ادعای تقلب در انتخابات و دفاع از رأی مردم را داشت، در عاشورای ۸۸ پدیدار شد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت فهیم ایران به ذات منفی سران فتنه به خوبی پی بردند و با خلق حماسه بزرگ ۹ دی، فتنه دشمنان را سرکوب کردند. سران فتنه با سکوتشان نشان دادند که توبه‌پذیر نیستند و اهداف استکباری را بر خواسته‌های مردم ترجیح می‌دهند.تکرار و یادآوری حماسه ۹ دی برای مردم به ویژه جوانان، لازم است تا در آینده اگر با چنین جریان‌های منحرفی روبرو شدند، فریب نخورند.

وی تاکید کرد: فتنه ۸۸ آخرین فتنه در نظام نبود و دشمن با کمک نیروهای نفوذی خود در دولت و مجلس در حال فعالیت است و از ۹ ماه قبل تاکنون بیش از ۲۰۰۰ سند از جلسات آنها کشف شده است.جمهوری اسلامی تاکنون هر گونه صدمه‌ای که دیده است، به دلیل وجود مدیران و مسئولانی بوده که سعی نکرده‌اند مدیریت ارزشی و اخلاقی را سرلوحه قرار دهند و تلاششان در مسیر انحراف از انقلاب بوده است.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی در صورتی ماندگار خواهد بود که با زندگی اشرافی مسئولان، انتصابات فامیلی، استثمار منابع بیت‌المال توسط بانک‌ها، خون مردم را در شیشه کردن و بروکراسی شدید در سیستم دولتی و قوه قضائیه برخورد شود. باید یک پوست‌اندازی و تحول ویژه مدیریتی در ساختار نظام ایجاد شود تا جان تازه‌ای به نظام جمهوری اسلامی تزریق شود.

موسوی لارگانی ادامه داد: مردم انقلاب نکرده‌اند که برخی افراد غیرانقلابی وکلاتشان در مجلس و دولت را بر عهده بگیرند و دلیل اصلی بحران‌های اخیر کشور، انقلابی عمل نکردن مسئولان قوای مختلف است.مجلس انقلابی، مجلس لیست‌محور نیست و مجلس در مواقع حساس به جای تأکید بر رفع دغدغه‌های معیشتی مردم، به برخی امور حاشیه‌ای می‌پردازد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بابیان اینکه خصوصی کردن کلیه بنگاه‌های شستا و باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در سال‌های ۹۷ و ۹۸ شک‌برانگیز است، تصریح کرد: بوی خصوصی‌خوری برخی از مسئولان به مشام می‌رسد و لازم است مجلس و قوه قضائیه با جدیت بر روند خصوصی‌سازی‌ها نظارت کند تا شاهد اتفاقاتی نظیر نیشکر هفت‌تپه نباشیم.

۲۱۴۲۱۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موسوی لارگانی: سران فتنه توبه‌پذیر نیستند / بوی «خصوصی‌خوری» به مشام می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..