تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک‌ها دلار را چند می‌خرند؟

به گزارش خبرآنلاین، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۰ هزار و ۵۰۴ تومان و ۶ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۲۷ تومان و ۲ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۳ هزار ۳۵۴ تومان و ۶ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.

قیمت خرید دلار نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان، قیمت یورو ۱۱۴ تومان وقیمت  پوند ۱۲۶ تومان نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

ارز مسافرتی چقدر قیمت خورد؟

شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۲ هزار و ۳۷۹ تومان اعلام کرده‌اند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی فروش ارز مسافرتی را، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۳۷۹ تومان و ۲ ریال می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان می رسد. قیمت فروش ارز مسافرتی در نظام بانکی نسبت به روز گذشته ۱۱۷ تومان افزایش یافته است.

گفتنی است، امروز در صرافی‌های دولتی، قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانکی ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است.

۲۲۳۲۲۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک‌ها دلار را چند می‌خرند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..