تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصاحبه جنجالی با مهدی قائدی

بازیکن جوان استقلال گفت: در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول نشان دادیم مدعی قهرمانی هستیم.

مهدی قائدی که به تازگی از اردوی تیم امید برگشته، از تعطیلات تمرینات استقلال استفاده کرد و همراه خانواده‌اش به تماشای نمایش کمدی «دلقک‌باشی» رفت. مهدی قائدی و همبازی‌اش خدابنده‌لو به اتفاق محسن قاضی‌مرادی و مهوش وقاری زوج محبوب و هنرمند، مهمانان حمیدرضا ساعتچی کارگردان نمایش دلقک‌باشی بودند. بعد از پایان این نمایش گپ کوتاهی داشتیم با مهدی قائدی که همراه برادر و مادرش به تماشای دلقک‌باشی نشسته بود.
* اهل تئاتر هم هستی؟‌
نمی‌دانم منظورتان از اهل تئاتر بودن چیست؛ اگر به این معنی می‌گویید که هر شب به تماشای نمایش‌ها بنشینم، نه اصلاً، چون وقتش را ندارم. روز‌هایی که تمرین داریم شب‌ها باید زود بخوابم و روز‌های استراحت هم که معمولاً خیلی کم است، چون همزمان در اردوی تیم ملی شرکت می‌کنم، به کار‌های خانواده می‌رسم، ولی اگر فرصتی پیش بیاید همراه برادرم و مادرم به سینما یا تئاتر می‌رویم. 
* خانواده‌ات به تهران آمده‌اند؟
بله، دوری از خانواده برایم سخت بود و مشکلاتی هم به وجود آمد که از مادرم خواستم به تهران بیاید. مادرم و برادرم چهار ماهی می‌شود که به تهران آمده‌اند تا از لحاظ ذهنی تمرکز داشته باشم. مادرم وقتی هست، تغذیه‌ام به موقع است و دغدغه کمتری دارم.

مصاحبه جنجالی با مهدی قائدی

برادرت هم قرار است فوتبالیست شود؟
به هر حال علاقه‌مند به فوتبال است، اما این که فوتبالیست حرفه‌ای شود، به خودش، استعدادش و تلاشی که می‌کند، بستگی دارد. 
* تو کمکش نمی‌کنی؟
چرا نکنم؟ برادرم است و حتماً حمایتش می‌کنم، اما داخل زمین باید خودش بازی کند. اگر به حساب تعریف برادر از برادر نگذارید، فوتبالش خیلی خوب است. 
* از اردوی تیم امید بگو...
عالی بود، هم فضای اردو خیلی خوب و صمیمی بود و هم تمرینات و بازی‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم. کرانچار و همکارانش طبق برنامه‌ریزی کار‌ها را جلو می‌برند و از لحاظ فنی پیشرفت خوبی داشتیم و حمیدخان استیلی هم مثل یک برادر بزرگتر و پدر بالای سر بچه‌های تیم است و واقعاً باید از ایشان تشکر کنم. 
* این تیم می‌تواند به المپیک صعود کند؟
تیم خوبی داریم، خوب هم جلو آمده‌ایم و من که امیدوارم بتوانیم طلسم را بشکنیم. 
* استقلال چی؟
منظورتان را متوجه نمی‌شوم، استقلال چی (خنده).
* استقلال نیم‌فصل دوم چه می‌کند؟
آهان، مطمئن باشید نتایج نیم‌فصل اول را جبران می‌کنیم. در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول نشان دادیم مدعی قهرمانی هستیم. در روزنامه خودتان خواندم نوشته بودید استقلال، پرسپولیس، فولاد و نفت مسجدسلیمان در ۵ هفته پایانی نیم‌فصل اول بیشترین امتیاز را گرفتند و مثل قهرمان امتیاز جمع کردند. پس مطمئن باشید ما مدعی قهرمانی هستیم.

خبرورزشی/سهیل سعادتمندی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصاحبه جنجالی با مهدی قائدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..