تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تالار رودکی میزبان «چند شب دو نوازی» می‌شود/ معرفی نوازندگان دوره دهم

به گزارش حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین معصومی مدیر برگزاری مجموعه کنسرت‌های «چند شب» با اشاره به جزئیات دهمین دوره این پروژه که به اجرای «چند شب دو نوازی» اختصاص دارد، گفت: پروژه «چندشب دونوازى» نگاهى بر طراحى دونوازى براى دو ساز ملودیک ایرانى دارد.

این برنامه طراحى و تنظیمى براى یک دونوازى ٢٠ دقیقه اى میان دو ساز است که به نوعی متفاوت از دیگر نوع هاى تکرارى خود است. در دونوازى هاى رایج شاهد همنشینى گاهاً بداهه و یا سوال و جوابى به مانند ساز و آواز هستیم. ولى در این چندشبِ پیش رو سعى داریم دونوازى هایى از پیش طراحى شده را براى مخاطبان جدى موسیقی ایرانى ارائه کنیم.

تالار رودکی میزبان «چند شب دو نوازی» می‌شود/ معرفی نوازندگان دوره دهم

معصومی در معرفی هنرمندان مجموعه برنامه‌های «چند شب دو نوازی» بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته مژگان حسینی نوازنده قانون، سپنتا حامدی نژاد نوازنده تار، عماد حنیفه نوازنده تار، پوریا فرجی نوازنده سنتور، پویان عطایی نوازنده سنتور، حمید خوانساری نوازنده عود، نوا سلیمانی نوازنده عود، حسین اینانلو نوازنده سه تار، مجید مولانیا نوازنده تار، صابر سوری نوازنده عود، مهرداد ناصحی نوازنده کمانچه و امین گلستانی نوازنده عود روز‌های سه شنبه ۲۵ و چهارشنبه ۲۶ دی ماه به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی افزود: این برنامه آخرین دور از این مجموعه کنسرت هاى «چندشب» است که در سال ٩٧ برگزار خواهد شد و امید داریم در سال ٩٨ شاهد انتشار آنچه تا کنون در این چندشب‌ به صورت صوتى و حرفه اى ضبط شده، باشیم. به هر صورت مجموعه کنسرت هاى «چندشب» بیانگر رویکرد، بیان و اندیشه نسل چهارم موسیقى ایرانى است که در آن آثار بیش از ۱۱۴ هنرمند برگزیده موسیقی ایران طی ۲۸ شب اجرا ثبت و ضبط شده اند و بدون تردید می‌تواند مقیاس و میزانی برای آیندگان باشد. پروژه‌ای که به اعتقاد من فقط با همدلی نسل چهارم موسیقی صورت گرفت.

دهمین دوره مجموعه کنسرت‌های «چند شب» با عنوان «چند شب دو نوازی» به همت موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» روز‌های سه شنبه ۲۵ و چهارشنبه ۲۶ دی ماه در تالار رودکی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تالار رودکی میزبان «چند شب دو نوازی» می‌شود/ معرفی نوازندگان دوره دهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..