تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوبلور و گوینده رادیو خواننده شد

دوبلور و گوینده سرشناس تیزر‌های تبلیغاتی خواننده شدبه گزارش حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید خرسندی صدای آشنا و گوینده شناخته شده رادیو که به تازگی فعالیت‌هایش در موسیقی را در حوزه خوانندگی نیز آغاز کرده است، قطعه «باورش سخته» با آهنگسازی سهیل بنی کمالی را با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، منتشر و در دسترس مخاطبان قرار داد.

سعید خرسندی تک آهنگی متفاوت را تحت عنوان «باورش سخته» به انتشار رسانده که با تنظیم و آهنگسازی سهیل بنی کمالی، سرایش ترانه سعید صالحی و نوازندگی یاسر نوازنده (کلارینت)، تورج توسلی (گیتار)، رضا جمال (ویولن) و سهیل بنی کمالی (بندیر) به اجرا در آمده است.

خرسندی گوینده رادیو، در سال ۱۳۸۵ به عنوان گوینده موفق در بین استان‌های کشور انتخاب و در سال ۱۳۹۳ در سیزدهمین جشنواره بین المللی صدا (ABU) با حضوری موفق در این رویداد هنری، شایسته تقدیر گردید. وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۳ آغاز و هم اکنون به عنوان گوینده و دوبلور  شناخته می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوبلور و گوینده رادیو خواننده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..