تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل تاسف‌آور برای تیم‌ِ ملی ایران

کاروان تیم ملی ایران که اکنون برای آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا در قطر به سر می‌برند، به مشکل عجیبی برخورده‌اند.

اعضاء تیم ملی فوتبال ایران این روزها در قطر حضور دارند و در حال انجام آخرین تمرین و آماده سازی‌ها برای جام ملت‌های آسیا می‌شوند اما مشکل مضحکی برای‌شان پیش آمده است. لباس‌های موجود در اردو قطر کافی نیست و بازیکنان باید تا دوشنبه برای رسیدن لباس صبر کنند.

فدراسیون 40دست لباس سفارش داده که این لباس‌ها اکنون در گمرک کشور قطر هستند و مسئولان تیم‌ملی با کمک سفارت ایران در پی این هستند تا هر چه سریع‌تر ترخیص کالا انجام شود. گفته می‌شود البسه حداکثر تا روز دوشنبه ترخیص خواهد شد.

ورزش 11




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل تاسف‌آور برای تیم‌ِ ملی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..