تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره گل لیورپول در آنفیلد

در ادامه هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان آرسنال بود و با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید.

در این بازی شاگردان کلوپ، بازی کم‌نقص و تماشایی از خود به نمایش گذاشتند و در آن سوی میدان توپچی‌ها پراشتباه ظاهر شدند و دست بسته بودند.

آرسنال با گلزنی میتلند نیلز در دقیقه 11 کار را خوب آغاز کرد اما در ادامه این روبرتو فیرمینیو بود که دو گل متوالی را در دقایق 14 و  16 به ثمر رساند.

در ادامه پاس طلایی محمد صلاح در دقیقه 32 به سادیو مانه رسید تا این بازیکن گل سوم را برای لیورپول به ثمر برساند. این پایان کار در نیمه اول نبود و خطا بر روی محمد صلاح باعث شد تا این بازیکن از روی نقطه پنالتی گل چهارم را در دقیقه 45 وارد دروازه لنو کند.

در نیمه دوم باز هم شاگردان کلوپ توپ و میدان را در دست داشتند و فیرمینیو در دقیقه 65 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا در این بازی هت‌تریک کند.

لیورپول با این برد 54 امتیازی شد تا جایگاه خود در صدر جدول لیگ برتر انگلیس را استحکام ببخشد.

آرسنال هم در امتیاز 38 و رده پنجم باقی ماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره گل لیورپول در آنفیلد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..