تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نفرسوم» رونمایی می‌شود + تیزر

مستند «نفرسوم» به کارگردانی محمد جواد معصومی روایت حضور ۵۸ روزه سه رزمنده ایرانی در جنوب حلب است که در فردا (۹ دی‌ماه) در دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مستند «نفرسوم» مستندی ۴۳ دقیقه‌ای روایت حضور ۵۸ روزه سه رزمنده ایرانی در جنوب حلب است که مراحل پژوهش و پیش تولید این مستند سه ماه به طول انجامید.

شهید عباس دانشگر متولد ۱۳۷۲ از شهر سمنان است که اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ به سوریه اعزام و در حلب به شهادت می‌رسد.

مراسم رونمایی از مستند «نفر سوم» روایت حضور سه رزمنده ایرانی در سوریه فردا ۹ دی‌ماه در تالار اندیشه دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع)  با حضور سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی فرمانده دانشگاه امام حسین و سردار  سرتیپ دوم پاسدار حمید اباذری جانشین فرمانده دانشگاه برگزار می‌شود.

مستند «نفرسوم» به کارگردانی محمد جواد معصومی و تهیه کنندگی علی شفیعی، تدوین محمد جواد معصومی، طراح پوستر یاسرعبدی، روابط عمومی بهنام توفیقی و در مرکز مستند «سفیر فیلم» تولید شده است.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نفرسوم» رونمایی می‌شود + تیزر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..