تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خارج از دید ۲» روی آنتن شبکه سه می‌رود + فیلم

مجموعه خارج از دید۲ به زودی از شبکه سه سیمابه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه سه سیما پخش مجموعه مستند «خارج از دید ۲»  را برای مخاطبان تدارک دیده است. این مستند به کارگردانی مهدی نقویان از امشب بعد از خبر ۲۲ به مدت ده شب روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

نفوذ ابعاد مختلفی از جمله نفوذ در حوزه اقتصاد، محیط‌زیست، خانواده، رسانه، محیط زیست و ...  دارد. در این مستند به کارگردانی مهدی نقویان  مصادیق مختلف نفوذ در حوزه‌های مختلف بیان شده و مساله نفوذ تبیین شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خارج از دید ۲» روی آنتن شبکه سه می‌رود + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..